کد خبر : 76071
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱
-

ماندگاری هوای گرم در بیشتر مناطق کشور

ماندگاری هوای گرم در بیشتر مناطق کشور
سازمان هواشناسی اعلام کرد: هوای گرم همچنان در بیشتر نقاط کشور ماندگار است.
به گزارش سورپرس، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز نیز شاهد بارندگی به شکل خیلی خفیف در استان‌های ساحلی دریای خزر به ویژه در گیلان، مازندران و گلستان خواهیم بود.
امروز همچنین در ارتفاعات شمال غرب کشورمان، بخش‌هایی از آذربایجان شرقی، غربی و مناطقی از استان اردبیل و بخش‌های شمالی استان خراسان شمالی در ساعاتی هوا ابری می‌شود و شرایط برای بارش ابر‌های پراکنده مهیاست.

در جنوب شرق کشورمان جریانات مرطوب جنوبی کاملا شرایط را برای رشد ابر‌های جوششی در ساعت بعد از ظهر فراهم کرده است که همراه با رگبار و رعد و برق خواهد بود.

در جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات شمالی و شرقی استان هرمزگان و ارتفاعات کرمان فردا و پس فردا در ساعات بعد از ظهر به لحاظ نوسانات دمایی همچنان هوای خنک را داریم به ویژه در نوار شمالی و بخش‌هایی از شمال غرب کشور از جمله سواحل دریای خزر این هوای خنک ماندگار خواهد بود؛ اما از امروز به بعد هوای گرم همچنان در بیشتر نقاط کشور ماندگار خواهد بود به ویژه در جنوب غرب کشورمان که دیروز در گرم‌ترین ساعات اهواز و آبادان دمای ۵۰ درجه را داشتند.

در شرق نیز وزش باد‌های ۱۲۰ روزه را پیش رو داریم که طی امروز، فردا و پس فردا شدت می‌گیرد به طوری که در شمال سیستان و بلوچستان و جنوب خراسان جنوبی می‌تواند منجر به ریزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا شود. در جنوب غرب کشور نیز به ویژه در ایلام و نوار غربی خوزستان وزش باد در ساعاتی می‌تواند غبار و کاهش کیفیت هوا را به همراه داشته باشد. دریای عمان در بخش‌های شرقی و همچنین آب‌های تنگه هرمز طی امروز و فردا مواج و متلاطم است.

انتهای پیام/۱۱۱

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.