کد خبر : 17429
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
-

خالدی:

ماموریت‌های اورژانس بدون کم و کاستی در حال انجام است

ماموریت‌های اورژانس بدون کم و کاستی در حال انجام است

سخنگوی سازمان اورژانس کشور اقدامات اورژانس در ایام نوروز رت با توجه به شیوع ویروس کرونا تشریح کرد و گفت: ماموریت‌های این سازمان بدون کم و کاستی در حال انجام است.

به گزارش سورپرس به نقل از روابط عمومی سازمان اورژانس کشور، «مجتبی خالدی» افزود: با توجه به سیاست‌های سازمان اورژانس کشور همانند سال‌های گذشته برای نوروز تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته شد.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور اظهار داشت: سازمان اورژانس در سه بخشِ ماموریت‌های روزانه اورژانس، شیوع بیماری کرونا و طرح سلامت نوروزی برنامهریزی دقیق و کارشناسی انجام داده و هم اکنون تمام ماموریت‌های اورژانس به خوبی و بدون هیچگونه کم و کاستی در حال انجام است.

خالدی افزود: با توجه به اعتماد مردم نسبت به کارشناسان ۱۱۵ اورژانس با گسترش مرکز ارتباطات اورژانس (دیسپچ) به سوالات مردم در خصوص بیماری کرونا پاسخ داده می‌شود. البته این اقدام در کنار هماهنگی انتقال بین مراکز بیماران کرونایی و کارهای گذشته این مرکز است.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور در پایان یادآوری کرد: مردم با در خانه ماندن زنجیره انتقال بیماری کرونا را قطع کنند.

تاکنون ۲۴ هزار و ۸۱۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، هزار و ۹۳۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۸ هزار و ۹۳۱ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام/٢٣۴

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.