کد خبر : 98004
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
-

لیگ قهرمانان اروپا از سرگرفته می‌شود

لیگ قهرمانان اروپا از سرگرفته می‌شود
لیگ قهرمانان اروپا بعد از وقفه‌ای نسبتا طولانی از سر گرفته می‌شود و دیدار‌های جذابی در دور یک هشتم نهایی به انجام خواهد رسید.

به گزارش سورپرس،  بعد از ۶۹ روز دوباره مسابقات لیگ قهرمانان اروپا از سر گرفته خواهد شد تا در روز عشق اروپایی‌ها شاهد بازگشت عشقِ فوتبالی‌ها یعنی چمپیونزلیگ باشیم. مسابقاتی که از بالاترین کیفیت و اهمیت نزد فوتبالدوستان در عرصه باشگاهی برخوردار است و حالا رقابت‌های دور رفت یک هشتم نهایی طی ۲ هفته و چهار روز به انجام می‌رسد.

سه شنبه:

اسپورتینگ- منچسترسیتی

شبی هیجان‌انگیز برای اهالی فوتبال با ۲ بازی از جنس‌هایی گوناگون. اسپورتینگ لیسبون به عنوان قهرمان فصل گذشته پریمرا لیگ پرتغال و با سرمربی جوان خود روبن آموریم توانست در این فصل دورتموند را حذف کند و پا به این مرحله بگذارد. آن‌ها البته خوش‌شانش نبودند و باید به مصاف منچسترسیتی بروند!

بازی رفت در پرتغال برگزار خواهد شد. سیتیزن‌ها با هدایت پپ گواردیولا فصل قبل تا یک قدمی فتح جام پیش رفتند، اما مغلوب چلسی شدند. حالا باید دید مرد اسپانیایی می‌تواند طلسم‌شکنی کند و سومین چمپیونزلیگ دوران مربیگری‌اش را به دست بیاورد یا خیر. ساده فرض کردن اسپورتینگ کار اشتباهی است و ستاره‌های سیتی کاملا از این قضیه مطمئن هستند.

اسپورتینگ با تساوی در جدال با پورتو به این بازی رسیده و سیتی توانست با شکست نوریچ به استقبال میزبان سبز و سفیدپوش خود بیاید.

پاری‌سن‌ژرمن- رئال مادرید

بدون تردید جذاب‌ترین بازی مرحله یک هشتم نهایی همین دیدار است. تقابل ۲ تیم مدعی عنوان قهرمانی که می‌تواند آبستن حوادث بسیاری باشد. از دوئل‌های این مسابقه هر چقدر بگوییم کم گفتیم. امباپه با تیم بعدی‌اش. بازیکنانی مثل اشرف حکیمی، آنخل دی‌ماریا و کیلور ناواس مقابل تیم‌هایی سابقشان. سرخیو راموس اگر به این بازی می‌رسید می‌توانست جذابیت‌ها را چند برابر کند. او سالیان سال با لباس و بازوبند رئال برای هواداران این تیم پیام‌آور شادی بود. کارلتو روزی سرمربیگری پاری‌سن‌ژرمن را به عهده داشت و در نهایت لیونل مسی؛ ستاره سابقه بارسلونا که بار دیگر مقابل رئال پیکار خواهد داشت و باید دید مثل زمان حضورش در جمع آبی‌اناری‌ها می‌تواند به درخشش ادامه دهد یا خیر. پاریس در خانه‌اش سیتی را هم شکست داد و رئال به عنوان پرافتخارترین تیم نمی‌خواهد خیلی زود با جام وداع داشته باشد.

چهارشنبه:

سالزبورگ- بایرن‌مونیخ

باخت چهار بر ۲ مقابل بوخوم شوک بزرگی را به بایرنی‌ها پیش از بازی با سالزبورگ اتریش وارد کرد. مونیخی‌ها باید به کشوری بروند که با آن آشنا هستند و مراودات زیادی در طول تاریخ بین آلمان و اتریش برقرار بوده است. در ظاهر قرعه برای تیم ناگلزمن ساده است، اما سالزبورگ طی سالیان اخیر نمایشی داشته و بازیکنانی را معرفی کرده که باعث می‌شود قدری شانس را برای آن‌ها قائل باشیم. به نظر می‌رسد بازی پرگلی در راه باشد.

اینتر- لیورپول

دیگر بازی جذاب مرحله یک هشتم نهایی تقابل اینتر و لیورپول است. سیمونه اینزاگی در این روز‌ها باید بازی‌های بزرگ زیادی را پشت سر بگذارد و حالا پس از حذف از جام حذفی ایتالیا و از دست رفتن صدر جدول سری‌آ، او و شاگردانش میزبان لیورپول خواهند بود. تیم یورگن کلوپ با بازگشت صلاح، مانه و کیتا کامل شده است. آن‌ها البته در آخرین بازی خود به سختی از سد برنلیِ قعرجدولی گذشتند. باید دید این دیدار با چه نتیجه‌ای به اتمام می‌رسد.

هفته آینده نیز شاهد برگزاری دیدار رفت چهار بازی باقیمانده خواهیم بود که برنامه آن بدین ترتیب است.

سه شنبه:

چلسی- لیل

ویارئال- یوونتوس

چهارشنبه:

بنفیکا- آژاکس

اتلتیکومادرید- یوونتوس

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.