کد خبر : 124830
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
-

لورکوزن با آزمون علیه یک رکورد منفی ۴۰ ساله!

لورکوزن با آزمون علیه یک رکورد منفی ۴۰ ساله!
 با رهایی از سرماخوردگی، مهاجم ایرانی لورکوزن برای بازی امروز برابر هوفنهایم مشکلی نخواهد داشت.

به گزارش سورپرس؛ تیم فوتبال لورکوزن در شرایطی امروز به مصاف هوفنهایم خواهد رفت که صد و دو روز از آخرین بازی پاتریک شیک، مهاجم اهل چک، برای لورکوزن می‌گذرد.

شیک که می‌توانست طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده تا پنجشنبه تمرین کند و برای بازی امروز آماده باشد، باید بازگشت به زمین بازی را دوباره به تعویق بیندازد. هنگامی که بازیکنان لورکوزن روز جمعه ساعت ۱۳:۳۰ در اتوبوس به سمت هوفنهایم حرکت کردند، شیک غایب بود زیرا طبق گفته باشگاه، او مشکلات گوارشی دارد.

ژابی آلونسو، سرمربی بایر پس از آخرین جلسه تمرین توضیح داد: متأسفانه پاتریک آنجا همراه ما نیست. او احساس خوبی ندارد و در ترکیب نخواهد بود. آلونسو به سرعت اضافه کرد که ناکامی مهاجم در بازگشت به شرایط بازی ربطی به مشکلات کشاله ران او که هفته ها طول کشیده بود ندارد: “او بیمار است. ما امیدواریم که او بتواند روز پنجشنبه مقابل موناکو برگردد. او مشکل دارد اما مشکل او مصدومیتش نیست.”

از سوی دیگر، فلوریان ویرتس ۱۹ ساله که روز چهارشنبه تمرین را نیمه‌کاره رها کرد، همراه با تیم سوار اتوبوس شد. آلونسو در مورد ویرتس گفت: “او خوب تمرین کرده است و همراه تیم خواهد بود.”

لورکوزن با آزمون علیه یک رکورد منفی ۴۰ ساله!

در شکست ۱-۰ جمعه گذشته در آگزبورگ، بایر به دلیل سرماخوردگی، ندیم امیری بیمار و سردار آزمون را در اختیار نداشت. این دو برای بازی مقابل هوفنهایم دوباره آماده بازی هستند. آلونسو پس از نمایش کاملا ناامیدکننده در آگزبورگ، از تیم خود می خواهد که نسبت به شرایط تیم، واکنش مقتضی داشته باشد: “ما آماده ایم. ما باید نشان دهیم که میل به پیروزی را داریم. ما برای انجام یک بازی خوب به ذهنیت خوب نیاز داریم.”

به هر حال، آلونسو باید از یک رکورد منفی جلوگیری کند. از سال ۱۹۷۹ به این سو، ورکسلف هرگز هر دو نیم‌فصل بوندسلیگا را با سه شکست آغاز نکرده است.

 

 

انتهای پیام/۱۰۱

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.