کد خبر : 93194
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷
-

رئیس شوراهای حل اختلاف گلستان:

لذت شیرین گذشت و آزادی زندانی بعد از ۹ سال

لذت شیرین گذشت و آزادی زندانی بعد از ۹ سال
رئیس امور شوراهای حل اختلاف استان گلستان با اشاره به گذشت شاکی نسبت به دیه در یک سانحه رانندگی، گفت: فرد زندانی در این پرونده بعد از ۹ سال آزاد شد.

به گزارش سورپرس؛ احمد جعفری با اشاره به اینکه تلاش ما بر این است که بتوانیم زندانیان جرائم غیرعمد را با کمک نیکوکاران و معتمدین از بند زندان رهایی ببخشیم، اظهار کرد: شعبه های صلح و سازش ما در شهرستانها با عملکرد بسیار مثبتی در حال فعالیت و کمک به دستگاه قضا هستند.

وی با بیان اینکه در یک سانحه رانندگی که ۹ سال پیش رخ داد یک دختر نوجوان در راه مدرسه بر اثر بی احتیاطی راننده تصادف کرد و درگذشت، افزود: این حادثه در ماه حرام روی داد و با شکایت خانواده متوفی، راننده در دادگاه علاوه بر پرداخت دیه کامل به یک سوم افزایش دیه هم محکوم شد.

رئیس امور شورای حل اختلاف استان گلستان با تاکید براینکه بخشی از دیه با بیمه خودرو پرداخت شد اما مابقی دیه ناشی از افزایش ماه حرام باقی ماند، خاطرنشان کرد: راننده به علت ناتوانی در پرداخت مابقی دیه که حدود ۱۸۰ میلیون تومان بود مدتی زندان افتاد.

لذت شیرین گذشت و آزادی زندانی بعد از ۹ سال/ به حرمت فاطمیه از دیه می گذریم

جعفری با تشکر از روحیه انسان دوستی مردم استان‌گلستان، اضافه کرد: با پادرمیانی اعضای شورای حل اختلاف کمالان، خانواده متوفی به حرمت ایام فاطمیه، مابقی دیه را بخشیدند.

انتهای پیام/۱۲۳

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.