کد خبر : 139044
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶
-

قالیباف در صحن مجلس:

لایحه بودجه ۱۴۰۳ با تاخیر به مجلس ارسال می‌شود

لایحه بودجه ۱۴۰۳ با تاخیر به مجلس ارسال می‌شود
رییس مجلس گفت: از آنجایی که هنوز لایحه برنامه هفتم توسعه در مجلس نهایی نشده است، لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ با تاخیر به مجلس ارسال می‌شود.

به گزارش سورپرس، محمدباقر قالیباف در صحن مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سه روز است داوود منظور به نقل از رئیس جمهور به بنده اطلاع می‌دهد با وجود اینکه بر اساس آئین‌نامه جدید، دولت باید ابتدای آبان ماه بودجه سال ۱۴۰۳ را به مجلس شورای اسلامی تقدیم کند، اما از آنجایی که هنوز بررسی برنامه هفتم توسعه در مجلس تمام نشده است، ارسال لایحه بودجه سال آینده به مجلس با تأخیر انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: بر این اساس، باید زودتر لایحه برنامه هفتم توسعه در صحن مجلس شورای اسلامی نهایی شود، تا از زمانی که مصوبات به شورای نگهبان می‌رود، دولت کار تنظیم بودجه را آغاز کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما باید سریع‌تر برنامه هفتم توسعه را در صحن مجلس شورای اسلامی نهایی کنیم، گفت: ما تقریباً نیمی از برنامه هفتم توسعه را در صحن مجلس بررسی کرده و نیمی دیگر از آن باقی مانده است و زمان ما هم محدود است. نمایندگان همکاری لازم را داشته باشند تا لایحه برنامه هفتم توسعه سریع‌تر به نتیجه برسد.

انتهای پیام/۱۰۱
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.