کد خبر : 97236
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۱
-

قویترین مردان ایران مشخص شدند

قویترین مردان ایران مشخص شدند
در پایان شانزدهمین دوره مسابقات قویترین مردان قهرمانی باشگاه‌های کشور، نماینده تهران در هر دو رده جوانان و بزرگسالان به عنوان قهرمانی رسید.

به گزارش سورپرس، شانزدهمین دوره مسابقات قویترین مردان باشگاه‌های کشور طی روز‌های ۱۳ الی ۱۵ بهمن ماه به میزبانی سالن استاد غلامرضا جباری دانشگاه صنعتی شریف تهران برگزار شد که در پایان تیم‌های برتر مشخص و معرفی شدند.

بر این اساس در رده سنی جوانان نمایندگان تهران، مرکزی و خراسان رضوی رده‌های اول تا سوم را از آن خود کردند. در رده سنی بزرگسالان نیز تهران الف اول شد، تهران ب در جایگاه دوم ایستاد و نماینده مرکزی به مقام سومی بسنده کرد.

در پایان این رقابت‌ها کمیته قویترین مردان دو ورزشکار را در رده جوانان و بزرگسالان به عنوان مرد اخلاق مسابقات معرفی و با اهدای جوایزی از آن‌ها تجلیل کرد. بر این اساس حسین کشوری به عنوان مرد اخلاق در رده جوانان و علی اشرف خزایی به عنوان مرد اخلاق در رده بزرگسالان معرفی شدند.

پرونده قویترین مردان ایران با معرفی نفرات برتر بسته شد

همچنین محمد پارسا و متین علی محمدی به عنوان پدیده‌های این مسابقات از سوی کمیته قویترین مردان شناخته شدند. گفتنی است پس از بررسی نتایج و عملکرد ورزشکاران حاضر در این رویداد، لحظاتی پیش چهره تیم‌ها و نفرات برتر مشخص شد.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.