کد خبر : 98251
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱
-

قهرمانی شرکت کرمان موتور در مسابقات طناب‌کشی کشور

قهرمانی شرکت کرمان موتور در مسابقات طناب‌کشی کشور
 دبیرکل فدراسیون ورزش کارگری ایران از برگزاری مسابقات طناب‌کشی قهرمانی کارگران کشور در شهرستان بم خبرداد.

به گزارش گروه ورزشی سورپرس؛ مرتضی اسماعیلی روز پنج شنبه در حاشیه برگزاری این مسابقات گفت: هفت تیم از استان های خوزستان، گیلان، خراسان، فولاد زرند کرمان، کرمان موتور بم، قزوین و اصفهان در این مسابقات شرکت کردند.

وی افزود: امیدواریم این مسابقات مقدمه‌ای باشد برای اینکه ورزش کارگری در دل کارخانه ‌ها برگزار شود.

دبیرکل فدراسیون ورزش کارگری ایران ادامه داد: با توجه به اینکه جامعه هدف ما کارگری است در زمان شیوع ویروس کرونا به گونه ای برنامه ریزی صورت گرفت تا ورزش تعطیل نشود حتی در یک مقطع زمانی در یکسری از رشته های خاص به سمت برگزاری مسابقات مجازی نیز رفتیم.

اسماعیلی تأکید کرد: با توجه به اینکه فدراسیون کارگری و صنفی هستیم در سال گذشته و همچنین در نیمه دوم سال جاری که شیوع ویروس کرونا کمتر شد توانستیم رویدادهای زیادی در ورزش های طناب کشی ،دومیدانی، وزنه برداری ، فوتبال و غیره در سطح کشور برگزار نماییم.

وی توضیح داد: رویکرد ما برگزاری مسابقات بین کارگران و خانواده های این افراد است و افرادی می توانند در این مسابقات شرکت کنند که سابقه ۳ ماه پرداخت مستمر بیمه تامین اجتماعی داشته باشند.

 

قهرمانی شرکت کرمان موتور در مسابقات طناب‌کشی کشور

به گفته وی افراد شرکت کننده حتما باید کارگر باشند یعنی در یک کارخانه یا واحد صنعتی تولیدی خدماتی شاغل بوده و معرفی نامه بیاورند و از طریق هیات های ورزش کارگری اقدام به ثبت نام کرده باشند.

دبیرکل فدراسیون ورزش کارگری ایران افزود: در مسابقات طناب کشی مجموع تیم ها باید تقریبا ۷۲۰ کیلو   و اعضای هر تیم نیز هشت نفره باشد.

وی در ادامه ورزش طناب کشی را یک ورزش بومی-محلی دانست که سابقه و ریشه در تاریخ کشور دارد و افرادی که دارای مشاغل خاص هستند می توانند در این رشته شرکت کنند زیرا باید از لحاظ بدنی ورزیده باشند.

لازم به ذکر است کرمان موتور بم  مقام قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص داد و به ترتیب فولاد زرند کرمان و آتش نشانی گیلان نیز مقام های دوم و سوم این مسابقات را کسب کردند.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.