کد خبر : 90728
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲
-

قهرمانی جوانان ایران در دوومیدانی پاراآسیایی

قهرمانی جوانان ایران در دوومیدانی پاراآسیایی
رقابت‌های دو و میدانی مسابقات جوانان و نوجوانان معلولان آسیا با قهرمانی ایران خاتمه یافت.

به گزارش سورپرس، محمدرضا صحراگرد، مربی تیم دو و میدانی جوانان ایران گفت: تیم ملی پارا دو و میدانی کشورمان با کسب ۱۸ طلا، ۱۴ نقره و ۱۰ برنز توانست بالاتر از سایر کشور‌ها قهرمان رشته پارا دو و میدانی در مسابقات جوانان ونوجوانان پاراآسیایی بحرین شود.

این مربی خراسانی با تمجید از عملکرد سایر خراسانی های کاروان ایران، افزود: ورزشکاران خراسان رضوی حماسه آفریدند و توانستند با ثبت رکوردی بی نظیر ۲ طلا، چهار نقره و ۲ برنز رقابت‌های پارادوومیدانی را به خود اختصاص دهند که در مقایسه با سایر استان‌ها عملکرد کاملا موفقی بوده است.

عضو کاروان ورزشکاران اعزامی کشورمان به مسابقات پاراآسیایی بحرین گفت: از استان خراسان رضوی مصطفی ماریان در رشته پرتاب دیسک مدال طلا، در رشته پرتاب وزنه مدال نقره و در رشته پرتاب نیزه مدال نقره را کسب کرد همچنین امیرعباس کارگران در پرتاب دیسک گردن آویز طلا و در پرتاب وزنه نشان برنز، سیده بیتا طیبان در پرتاب دیسک مدال نقره و در پرتاب نیزه مدال برنز و اردلان حسین زاده نیز در پرتاب وزنه گردن آویز نقره را به دست آورد.

صحرا گرد افزود: در حال حاضر رقابت‌ها در رشته‌هایی همچون بسکتبال با ویلچر، شنا، بوچیا و برخی رشته‌ها همچنان ادامه دارد.

چهارمین دوره از بازی‌های پارآسیایی جوانان بحرین از یازدهم تا ساعات پایانی امروز پانزدهم آذرماه با حضور نزدیک به ۸۰۰ ورزشکار در ۹ رشته ورزشی برگزار می‌شود.

کاروان ایران با ۱۱۱ ورزشکار در رشته‌های پاراتنیس روی میز، پارابدمینتون، پاراتکواندو، گلبال، پارادو و میدانی، پارا شنا، پاراوزنه‌برداری، بوچیا و بسکتبال با ویلچر به این دوره از بازی‌ها اعزام شده است.

این کاروان با نام «مدافعان سلامت» و با سرپرستی «محمد تابع» دبیر اجرایی کمیته بین‌المللی المپیک راهی منامه شده است.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.