کد خبر : 121281
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۳
-

قطر نه؛ مراکش میزبان جام جهانی است!

قطر نه؛ مراکش میزبان جام جهانی است!
تیم ملی مراکش در حالی به تاریخ‌سازی خود در جام جهانی ادامه می‌دهد که از حمایت حداکثری در قطر برخوردار است.

به گزارش گروه ورزشی سورپرس؛ شیرهای اطلس با شکست دادن پرتغال معجزه را تکمیل و یک غول دیگر را نیز راهی خانه کردند و با صعود به نیمه نهایی تا پایان جام در قطر ماندگار شدند.

بدون شک قطر برای مراکشی‌ها همیشه ماندگار و خاطره‌انگیز خواهد ماند. شاگردان رکراکی در گروهی که همه کرواسی و بلژیک را صعود کننده آن می‌دانستند صدرنشین شدند و بلژیک را خیلی زود راهی خانه کردند.

تاریخ‌سازی این تیم آفریقایی با حذف کردن اسپانیا و مراکش ادامه پیدا کرد و آنها حالا خود را در نیمه نهایی می‌بینند. نکته جالب توجه حمایت حداکثری از مراکش در قطر است.

همه کشورهای عربی از پیروزی‌ها و دستاوردهای مراکش خوشحال هستند و شیرهای اطلس نیز در استادیوم‌های قطر از حمایت خوبی برخوردارند و جو بازی برای تیمی که مقابل آنها به میدان می‌رود سخت است‌.

در بازی امشب آنها مقابل تماشاگران زیادی از مراکش حمایت می‌کردند و تشویق‌های کر کننده آنها تا ثانیه آخر ادامه داشت. جالب اینکه در میان هواداران مراکشی پرچم‌های الجزایر، قطر و… نیز دیده می‌شد که نشان از حمایت مردم این کشورهای عربی از مراکش دارد.

وقتی هشت دقیقه زمان تلف شده اعلام شد آنها از همان ابتدای وقت‌های اضافه شروع به سوت زدن کردند و این کار استرس و التهاب بیشتری را به یاران رونالدو منتقل می‌کرد و در نهایت با اعلام پایان بازی توسط داور ورزشگاه غرق در شادی شد. بدون شک نمی‌توان نقش این هواداران را در تاریخ‌سازی مراکش انکار کرد.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.