کد خبر : 100194
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
-

قاتلِ محوطه جریمه/ طارمی در کنار صلاح، ام‌باپه و بنزما

قاتلِ محوطه جریمه/ طارمی در کنار صلاح، ام‌باپه و بنزما
تعداد گل‌ها و پاس گل‌های مهدی طارمی در این فصل از مسابقات لیگ برتر فوتبال پرتغال در تیم پورتو به شمارگانی فراتر از ۲۰ رسیده است.

به گزارش گروه ورزشی سورپرس؛ تیم فوتبال پورتو شب گذشته و در بیست‌وپنجمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر پرتغال، توانست با نتیجه ۴ بر ۲ مقابل تیم فوتبال پاکوش دفریرا به برتری دست یابد تا ضمن تداوم روند صدرنشینی و اختلاف ۶ امتیازی با تیم فوتبال اسپورتینگ لیسبون، به قهرمانی از همیشه نزدیک‌تر باشد.

کسب در این بین اما نقش ستاره ایرانی پورتویی‌ها در کسب ۲۱ پیروزی و نچشیدن طعم حتی یک شکست در لیگ برتر فوتبال پرتغال انکارشدنی نیست. اژدهایان آبی‌وسفید در حالی به صدر جدول تکیه زده‌اند که مهدی طارمی طی ۲۴ بازی، توانسته به‌طور مستقیم در به‌ثمر رسیدن ۲۴ گل نقش‌آفرینی داشته باشد.

مرد شماره ۹ خط حمله تیم ملی فوتبال ایران با ۲ پاس گل و تک گلی که در برابر پاکوش دفریرا به منصه ظهور رساند و از عدد ۲۰ عبور کرد، به جمع سایر بازیکنان از لیگ‌های برتر اروپا از این نظر پیوست و در کنار کیلیان ام‌باپه، کریم بنزما، محمدصلاح و براردی قرار گرفت.

مهدی طارمی در ادامه فرم فوق‌العاده این روزها خود، برای ششمین بازی پیاپی توانست گل، پاس گل و یا هر دو را از خود برجای بگذارد تا با ثبت آماری عجیب، به مؤثرترین بازیکن پورتو طی هفته‌های جاری تبدیل شود. مهدی تنها طی یک ماه اخیر توانسته در همه رقابت‌ها ۴ گل و ۷ پاس گل را برای آبی‌وسفیدها ثبت کند.

قاتلِ محوطه جریمه؛ آسِ در دست اسکوچیچ/ برای گل‌زنی با طارمی تماس بگیرید!

ستاره تیم ملی فوتبال ایران طی بیش از ۱۸۰۰ دقیقه بازی برای پورتو در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱، توانسته رکورد هر ۱۴۱ دقیقه یک گل را ثبت کند. هم‌چنین او در تمام سایت‌های امتیازدهی تاکنون جزو برترین‌های پورتو لقب گرفته. قاتل درون محوطه جریمه، توانسته ۱۲ گل از مجموع ۱۳ گل خود را در باکس ۱۸قدم به ثمر برساند و از این بین تنها ۲ گل با ضربه پنالتی و ۲ گل هم با ضربه سر بوده که به تور دروازه رقبا بوسه زده.

مهدی طارمی این روزها در حالی ۷ گل با پای راست تخصصی و ۴ گل با پای چپ غیرتخصصی به ثمر رسانده که نقش بسیار مهمی را هم در بازی‌سازی، ارسال پاس‌های کلیدی و موقعیت‌سازی برای سایر بازیکنان هجومی تیم فوتبال پورتو بازی می‌کند.

ثبت این آمار خارق‌العاده در واپسین روزهای اسفندماه سال ۱۴۰۰، خبر بسیار خوشی برای دراگان اسکوچیچ خواهد بود. یوزهای سپیدپوش پارسی برای رویارویی با تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی و لبنان، نوروز ۱۴۰۱ را در اردو به‌سر خواهند برد و درخشش خاص پسر بوشهری برای سرمربی تیم ملی بهترین عیدانه خواهد بود.

انتهای پیام/۱۰۱

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.