کد خبر : 41346
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸
-

فکری: تمرکز باشگاه به بازشدن پنجره است

فکری: تمرکز باشگاه به بازشدن پنجره است
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: یکسری مشکلات از قبل بوده و اکنون هم پنجره باشگاه بسته است اما تمرکز مدیران به باز شدن پنجره است.

به گزارش سورپرس، محمود فکری پیش از بازی دوستانه با نفت مسجد سلیمان گفت: سیاست اولیه خودم و باشگاه این شکلی است که بتوانیم تمدید قرارداد کنیم و تمام تلاش مان این است که آنها را حفظ کنیم. الان یک بازیکن جای خالی داریم که مهم نیست و مهم تمدید قبلی ها است. به باشگاه گفتیم که بتوانند مشکلات را حل کنند و قراردادها تمدید شود. یک سری مشکلات از قبل به وجود آمده و یک سری هم الان به خاطر بسته بودن پنجره است. تمرکز باشگاه روی حل بدهی ها است تا پنجره باز شود.

وی در مورد شرایط ملی پوشان استقلال عنوان کرد: ملی پوشان ما با توجه به فرسایشی بودن لیگ و حضور در تیم ملی هیچ استراحتی نداشتند و نیاز است که استراحت کنند. یک تعدادی از بازیکنان زودتر به تمرینات اضافه شدند و بقیه هم خودشان را می‌رسانند. حتی به نظر من نیاز است که بعد از ۱۴، ۱۵ ماه فصل ورزشی ۲ هفته استراحت کنند. عارف غلامی امروز آمد و بچه‌های دیگر هم اضافه می‌شوند و در خدمت‌شان هستیم.

سرمربی استقلال در مورد وضعیت قائدی و دیاباته و اینکه غیبت آنها مربوط به استراحت است یا جدایی تاکید کرد: قائدی فعلا استراحت می‌‌کند. بحث جدایی باشد به خود باشگاه برمی‌گردد، اما نظر خودم جدایی این بازیکن نیست. در مورد شیخ دیاباته هم خبری از نزدیک ندارم و باشگاه در ارتباط است و بحثی در مورد توافق مالی وجود دارد.

فکری در خصوص اینکه مشکلات زیادی در خصوص بازیکنان است، و توقعش به عنوان سرمربی چیست، عنوان کرد: ما یک تعداد بازیکن داریم که اگر به آنها اهمیت ندهیم و احترام نگذاریم به آنها بر می‌خورد و خورد می‌شوند. تمام تمرکز مان باید روی داشته‌هایمان باشد و از سوی دیگر تلاش برای حل مشکلات کنیم. هواداران هم خواسته هایی دارند و من هم قرار نیست اگر خواسته‌ای دارم آنها را رسانه‌ای کنم و به مسئولان باشگاه می‌گویم.

انتهای پیام/۱۲۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.