کد خبر : 57333
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
-

فعالیت استخرهای سرپوشیده در استان تهران بلامانع اعلام شد

فعالیت استخرهای سرپوشیده در استان تهران بلامانع اعلام شد
رئیس گروه نظارت بر فعالیت باشگاه‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران اعلام کرد: با دستورالعمل فدراسیون پزشکی ورزشی، فعالیت تمامی استخر‌های سرپوشیده دولتی و خصوصی بلامانع است.

به گزارش سورپرس، رضا خرّم رئیس گروه نظارت بر فعالیت باشگاه‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران اظهار کرد: با توجه به دستورالعمل ستاد ملی کرونا، فعالیت استخر‌های سرپوشیده در شهر‌های دارای وضعیت زرد از این پس هیچ مشکلی ندارد.

وی افزود: براساس شیوه‌نامه‌های بهداشتی، ضدعفونی دائم رختکن، سرویس‌های بهداشتی، دوش‌ها، کمد‌ها و ورود و خروجی‌های استخرها باید انجام شود. رئیس گروه نظارت بر فعالیت‌های باشگاه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ادامه داد: پذیرش حداکثر ۳۰ نفر در سانس‌های موجود، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، گندزدایی آب و سونا‌های خشک و بخار باید در دستور کار مدیریت استخر‌ها قرار گیرد.

به گفته خرّم، حدود یک هزار استخر سرپوشیده دولتی و خصوصی در سطح استان تهران فعالیت دارند. وی در خصوص فعالیت ورزش‌های رزمی و پربرخورد هم گفت: هنوز درباره فعالیت این ورزش‌ها ابلاغیه‌ای دریافت نکرده ایم و فقط در شهر‌های دارای وضعیت آبی فعالیت رشته‌های پربرخورد و رزمی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مانعی ندارد.

این مسئول گفت: فعالیت ورزش‌های انفرادی بدنسازی، کم‌برخورد سالنی و زمین‌های فوتبال و روباز پیش از این، بلامانع اعلام شده بود.خرّم همچنین با بیان اینکه در یک سال گذشته خسارت زیادی از کرونا به بدنه ورزش وارد شده، افزود: تاکنون بیش از ۳۸۰ باشگاه برای جبران خسارت به سامانه “کارا” معرفی شده اند که به ازای هر فرد، ۱۶ میلیون تومان دریافت کرده اند که این رقم برای مجموعه‌های بزرگ (دارای پرسنل زیاد) تا ۴۸۰ میلیون تومان قابل افزایش بوده است.

انتهای پیام/۱۱۱
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.