کد خبر : 45139
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
-

فصل جدید از یک برنامه قدیمی تلویزیون روی آنتن می رود

فصل جدید از یک برنامه قدیمی تلویزیون روی آنتن می رود
برنامه «سیمای خانواده» با رویکردی جدید از شبکه یک پخش می شود.

به گزارش سورپرس، علیرضا متقیان که به تازگی تهیه کنندگی برنامه سیمای خانواده را برعهده گرفته است گفت ما در سری جدید برنامه سیمای خانواده یک مقدار رویکردها و تغییر کرده است و تصمیم به کاربردی تر کردن برنامه داریم.
تهیه کننده سیمای خانواده گفت: در تجربه‌ای که داشتیم متوجه شدیم در بخش پزشکی و در بخش روانشناسی بحث ها باز می ماند و با پژوهشی که اینکه داشتیم متوجه شدیم بخش روان شناسی کاملا به ۱۵ تا ۲۰ دقیقه زمان احتیاج داردتا مخاطب بتواند با آن ارتباط برقرار کند‌ بویژه اینکه یک بخش نمایشی هم که مرتبط با بحث روانشناسی است به برنامه اضافه شده است که در هفته ۲روز پخش می شود.
متقیان افزود: در سری جدید بخش آشپزی و بخش هنری به صورت آیتم های خیلی کوتاه ۴دقیقه ای و بخش عروسکی با هنرمندی اردشیر منظم ، از دیگر بخش های فصل جدید سیمای خانواده است.
بخش معرفی خانواده های موفق از اقصی نقاط کشور ، بخش موالید با محوریت اعلام آمار تولد ها در سراسر کشور و چندین بخش جدید دیگر از تدارکات سیمای خانواده در فصل جدید است.
برنامه سیمای خانواده کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیماست که هر روز بجز جمعه ها بصورت زنده از شبکه یک پخش می شود.
هرمز شجاعی مهر-عباس طاهریان – فرشته ایزدی – ساجده سلیمانی – محمد رضا حسینیان – نعیمه خزایی و فاطمه رضاپور اجرای این برنامه را برعهده دارند‌.

 

 

انتهای پیام/ج

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.