کد خبر : 41794
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
-

فرهنگسرای خانواده دوره‌های آموزشی ویژه ناشنوایان برگزار می‌کند

فرهنگسرای خانواده دوره‌های آموزشی ویژه ناشنوایان برگزار می‌کند
دوره های آموزشی «زبان اشاره» و «مشاوره ویژه ناشنوایان به زبان اشاره» با همکاری انجمن ملی زبان اشاره ایران در فرهنگسرای خانواده برگزار می شود.

به گزارش سورپرس به نقل از روابط عمومی فرهنگ‌سرای خانواده؛ با هدف حل مسائل و مشکلات افراد دارای مشکل شنوایی با حضور مهدیه مهدویان(دکتری روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی)«مشاوره به زبان اشاره» به ناشنوایان ‌و والدین دارای فرزند ناشنوا ارائه می شود.

همچنین به منظور ارتباط راحت تر و بیش‌تر با ناشنوایان در محیط خانواده و جامعه با شعار (یادگیری زبان اشاره یک نوع کارآفرینی است) با حضور اساتید و مدرسان مجرب انجمن ملی زبان اشاره ایران دوره آموزشی «زبان اشاره» برگزار می شود.

در باور عمومی، زبان گفتاری تنها راه ارتباط و اندیشه است. اما زبان اشارۀ ناشنوایان امکانات کاملی در خود دارد و با آنکه از اساس دارای ساختاری مستقل از زبان گفتاری است، ارزش زبانی برابر با گفتار دارد.

فدراسیون جهانی ناشنوایان امسال شعار روز جهانی زبان اشاره را اینگونه تعریف کرده است: «زبان اشاره، حقی برای همه»کودکان، زنان، سالمندان و تمام افراد ناشنوا و حتی شنوا است که می خواهند با یکدیگر تعامل داشته باشند.

فرهنگ‌سرای خانواده در خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی(یوسف آباد) خیابان بیست و یکم- بوستان واقع شده است علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیش‌تر با شماره ۸۸۷۱۲۸۳۹ تماس بگیرند.

همچنین برنامه های مجازی این مرکز در صفحه های Farhangsara_khanevade @ و Ketabkhanekhanevade @ قابل دسترس علاقه مندان است.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.