کد خبر : 74300
تاریخ انتشار : شنبه ۵ تیر ۱۴۰۰ - ۰:۰۰
-

لیگ برتر فوتبال؛

فرهاد مچ قلعه نویی را خواباند/ استقلال روی ریل پیروزی

فرهاد مچ قلعه نویی را خواباند/ استقلال روی ریل پیروزی
تیم فوتبال استقلال توانست با برتری دو بر صفر گل گهر سیرجان را از پیش رو بردارد.

به گزارش سورپرس، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و گل گهر سیرجان امروز (جمعه) در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۲۱:۵۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان استقلال موفق شد این دیدار حساس را با نتیجه دو بر صفر پیروز شود.

محمد حسین زاهدی فر به همراه آرمان اسعدی، جلیل شعرانی و عباس راکی قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

در دقیقه چهار این دیدار حساس، ابراهیمی یک فرصت بسیار خوب پیدا کرد تا همان ابتدای کار دروازه استقلال را باز کند اما سید حسن حسینی دروازه بان آبی پوشان با عملکرد خوب خود مانع از دریافت گل تیمش شد.

تیم استقلال بعد از موقعیت خطرناک سیرجانی ها، توپ و میدان را در اختیار گرفتند و در دقیقه ۱۲ توانستند با ارسال مهدی پور از روی یک ضربه آزاد و ضربه سر زیبای مرادمند به گل اول خود برسند.

آبی پوشان پایتخت پس از گل اول خود عقب نکشیدند و به حملات خود ادامه دادند تا اینکه مهدی پور در دقیقه ۱۹ موفق شد پاس خوب دانشگر را با یک شوت بغل پا و فنی، تبدیل به گل کند.

قلعه نویی پس از عملکرد ضعیف بازیکنان خود اقدام به تعویض سه بازیکن خود در نیمه اول کرد تا شاید این تیم بتواند روند خود را تغییر دهد.

مُشت فرهاد روی «قلعه امیر» فرود آمد؛ استقلال۲ -گل‌گهر صفر

در نیمه دوم و دقیقه ۴۶ یک ارسال از بازیکنان گل گهر به روی دروازه با ضربه سر محمدحسین مرادمند که پشت به دروازه بود همراه شد و در حالیکه این بازیکن نزدیک بود دروازه تیمش را باز کند، حسینی با واکنشی به موقع توپ را به کرنر فرستاد.

ارسال گادوین منشا از سمت راست به روی دروازه به محمد آقاجانپور رسید ولی این بازیکن در دقیقه ۵۲ نتوانست ضربه اش را به سمت دروازه بزند و توپ از بین پاهای این بازیکن عبور کرد که البته پس از برخورد با عارف غلامی سرنگون شد و بازیکنان و نیمکت نشینان گل گهر اعتقاد به خطای پنالتی داشتند.

در دقیقه ۵۷ ارسال رضا شکاری از سمت چپ به روی دروازه به یونس شاکری رسید و ضربه چکشی این بازیکن به تیر عمودی دروازه حسینی برخورد کرد و توپ برگشتی را غلامی به کرنر فرستاد تا دروازه استقلال همچنان بسته بماند.

تعلل نادری در دقیقه ۵۹ و توپ ربایی آقاجانپور یک فرصت ایده آل را برای گل گهر به وجود آورد که ضربه یونس شاکری به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۹۰+۱ یک ضربه کاشته چسبیده به محوطه جریمه برای استقلال به دست آمد که مهدی قایدی با یک ضربه زمینی و هوشمندانه توپ را از زیر پای دیواره دفاعی به سمت دروازه زد که آرمین سهرابیان توپ را از روی خط برگشت داد.

در پایان نیز بازی با همان نتیجه دو بر صفر به پایان رسید تا استقلال به یک پیروزی ارزشمند و مهم دست یابد.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.