کد خبر : 133793
تاریخ انتشار : جمعه ۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷
-

فرد موهن به قرآن باز هم می‌خواهد قرآن به آتش بزند!

فرد موهن به قرآن باز هم می‌خواهد قرآن به آتش بزند!
 فرد عراقی که روز چهارشنبه اقدام به آتش زدن نسخه‌ای از قرآن در مقابل بزرگ‌ترین مسجد در استکهلم، پایتخت سوئد کرده بود، اعلام کرد که نسخه‌ای دیگر از قرآن را طی ۱۰ روز دیگر آتش خواهد زد.

به گزارش سورپرس؛ سلوان مومیکا، مهاجر ۳۷ ساله عراقی که از کشورش به سوئد گریخته است، در مصاحبه با یک روزنامه سوئدی اعلام کرد که طی ۱۰ روز دیگر پرچم عراق و نسخه‌ای از قرآن را در مقابل سفارت عراق در استکهلم آتش خواهد زد.

وی گفت که از تاثیر کاری که کرده، آگاه است و او “هزاران تهدید به قتل دریافت کرده است”.

سلوان مومیکا که در منطقه قره‌قوش واقع در «بخدیدا» در استان نینوای متولد شده و در شبکه‌های اجتماعی خود را «مفکر، نویسنده و ملحد» معرفی می‌کند، روز چهارشنبه تحت حمایت مقامات سوئدی و برابر چشمان حدود ۲۰۰ مسلمان دست به آتش زدن نسخه‌ای از قرآن کریم در مقابل مسجدی در استکلم زد.

فرد موهن به قرآن باز هم می‌خواهد قرآن به آتش بزند!

پیشتر احمد الصحاف، سخنگوی وزارت خارجه عراق عنوان داشت: فرد موهن به قرآن کریم، دارای تابعیت عراقی است، به همین منظور از مسئولان سوئدی می‌خواهیم وی را به دولت عراق تحویل دهند تا ما بر اساس قوانین کشور اقدام به محاکمه‌ وی کنیم.

در پی آتش زدن نسخه‌ای از قرآن کریم در سوئد؛ وزارت خارجه عراق سفیر سوئد در بغداد را احضار و مراتب اعتراض خود را اعلام کرد.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.