کد خبر : 141836
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹
-

جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا - قطر

فرار کره‌جنوبی از شکست برابر اردن/ شگفتی دوم جام کامل نشد

فرار کره‌جنوبی از شکست برابر اردن/ شگفتی دوم جام کامل نشد
دیدار تیم های فوتبال کره جنوبی و اردن با نتیجه تساوی به پایان رسید.

به گزارش سورپرس، تیم‌های ملی فوتبال کره جنوبی و اردن در دور دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ از ساعت ۱۵ با قضاوت سلمان احمد فلاحی در ورزشگاه الثمامه رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید.

ترکیب تیم ملی کره جنوبی: جو هیون وو، سئول یونگ وو، جونگ سئونگ هیون، کیم مین جائه، لی کی (۴۵- کیم تائه هوان)، لی کانگ این، پارک یانگ وو (۴۵- هیون سئوک هونگ)، این بئوم هوانگ، لی جائه سونگ (۶۹- جئونگ وو یئونگ)، سون هیونگ مین و گوئه سونگ چو (۶۹- اوه هیونگ گیو)

ترکیب تیم ملی اردن: ابولیلا، نصیب، یزدان العرب، الاجالین، المردی (۷۳- ابو هاشم)، رجای آید (۷۴- آواد)، ال راشدان (۸۴- صادق)، حداد، اولوان، موسی التماری، یازان النعیمات (۸۴- حامد)

فرار کره‌جنوبی از شکست برابر اردن/ شگفتی دوم جام رقم نخورد

نخستین حمله و اولین گل برای کره جنوبی

بازیکنان کره جنوبی با را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۵ با نفوذ سون هیونگ مین به داخل محوطه جریمه اردن، احسان حداد او را نقش بر زمین کرد و داور پس از بازبینی صحنه توسط سیستم کمک داور ویدئویی VAR به سود کره اعلام پنالتی کرد و به مدافع اردن کارت زد نشان داد که خود سون پشت توپ قرار گرفت و با ضربه‌ای چیپ توانست گل اول بازی را به زیبایی وارد دروازه اردن کند. سون پس از به ثمر رساندن گل با در دست داشتن پیراهن کیم دروازه بان اول کره جنوبی که با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی مواجه شده است گل خود را به او تقدیم کرد.

پیروزی یک نیمه ای اردن برابر کره جنوبی

پس از به ثمر رسیدن گل اول کره، بازیکنان این تیم دست از حمله برنداشتند و در دقیقه ۱۲ لی جائه سونگ توپ را به سون هیونگ مین رساند و این بازیکن اقدام به شوتزنی کرد که توپ او پس از برخورد به مدافع اردن به بیرون رفت.

واکنش خوب دروازه بان کره جنوبی مانع از گلزنی ستاره اردن

بازیکنان اردن پس از چند موقعیتی که کره‌ای ها داشتند، به سمت دروازه این تیم حمله ور شدند و در دقیقه ۲۰ التماری که در بازی با مالزی نقش پررنگی در برتری تیمش داشت در بیرون از محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد اما جو هیون وو به خوبی توانست توپ را مهار کرد.

بازگشت اردن به بازی با گل به خودی بازیکن کره

در دقیقه ۳۶ کرنر برای اردن شکل گرفت و بازیکن این تیم توپ را به سمت دروازه ارسال کرد که با ضربه سر پارک یانگ وو همراه شد و او به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا حساب کار یک بر یک به تساوی برسد.

پس از به ثمر رسیدن گل تساوی برای اردن بازیکنان کره بار دیگر نزدیک دروازه اردن شدند که در نزدیکی محوطه جریمه داور خطا اعلام کرد و برای این تیم ضربه آزاد اعلام کرد و ضربه سون هیونگ مین به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

فرار کره‌جنوبی از شکست برابر اردن/ شگفتی دوم جام رقم نخورد

گل پیروزی بخش اردن توسط النعیمات

بازیکنان اردن برای پیروزی در این بازی انگیزه زیادی پیدا کرده بودند و در وقت‌های اضافه نیمه اول، یازان النعیمات توانست با شوتی زیبا از بیرون محوطه جریمه گل دوم را برای اردن به ثمر برساند تا حساب کار دو بر یک به سود تیم اردن به پایان برسد.

بازیکنان کره جنوبی در نیمه دوم فشار بیشتری روی دروازه اردن به وجود آوردند و در یکی، دو موقعیت حتی می‌توانستند گل تساوی را وارد دروازه اردن کنند اما هیچکدام از فرصت‌های آنها تبدیل به گل نشد.

فرار کره جنوبی از شکست در وقت‌های اضافه

پس از خلق چند موقعیت خطرناک، کره‌ای ها حمله‌ای را در وقت‌های اضافه نیمه دوم روی دروازه اردن تدارک دیدند که با اشتباه یزدان العرب توپ وارد دروازه این تیم شد تا بازی با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان برسد.

 

گروه E: کره‌جنوبی، مالزی، اردن، بحرین

 

تیم بازی برد مساوی باخت گل زده گل خورده امتیاز
اردن ۲ ۱ ۱ ۰ ۶ ۲ ۴
کره جنوبی ۲ ۱ ۱ ۱ ۵ ۳ ۴
بحرین ۱ ۰ ۰ ۱ ۱ ۳ ۰
مالزی ۱ ۰ ۰ ۱ ۰ ۴ ۰
انتهای پیام/۱۰۱
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.