کد خبر : 137147
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱:۰۵
-

هفته چهارم لیگ بیست و سوم؛

فرار سه امتیازی پرسپولیس از زیر بارش بطری

فرار سه امتیازی پرسپولیس از زیر بارش بطری
تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی مقابل فولاد خوزستان به دهمین امتیاز در لیگ برتر فصل جاری رسید و با صعود به رده دوم جدول نزدیکترین تعقیب کننده سپاهان شد.

به گزارش پایگاه خبری سورپرس؛ دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان از ساعت ۲۱:۳۰ شامگاه امروز در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد که با پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل فولاد همراه بود.

مرتضی پورعلی گنجی (۶۶) و یاسین سلمانی (۳+۹۰) برای پرسپولیس گلزنی کردند.

 

فرار سه امتیازی پرسپولیس از زیر بارش بطری/ فولاد ذوب در قعر جدول

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، محمدحسین کنعانی زادگان، دانیال اسماعیلی فر، علی نعمتی (۶۰- شهاب زاهدی)، میلاد سرلک، مسعود ریگی، وحید امیری، سعید صادقی (۸۸- گئورگی گولسیانی)، مهدی ترابی (۸۸- سینا اسدبیگی) و محمد عمری (۸۳- یاسین سلمانی).

ترکیب فولاد:

کریستوفر کنت، جفرسون باهیا، ایوب والی (۳۸- سینا شاه عباسی)، موسی کولیبالی، علی شجاعی، مجتبی نجاریان، محمد آبشک، محمد علی‌نژاد، کاندیو، سینا مریدی (۶۹ – محمدرضا غبیشاوی) و گادوین منشأ (۶۹- محمد عباس زاده).

بازی همیشگی پرسپولیس مقابل شجاعت فولاد

پرسپولیس همچون همیشه بازی مالکانه خود را از همان ابتدا در دستور کار قرار داد. آنها توانستند در همان ۱۵ دقیقه ابتدایی با شوت‌های سنگین خود دروازه کریستوفر کنت را تهدید کنند اما فولادی‌ها با وجود اینکه در شوک برکناری علیرضا منصوریان بودند توانستند با عملکردی ایده آل دفاع خوبی را روی حملات پر دامنه پرسپولیس داشته باشند.

میزبان اهوازی در حضور پر شمار تماشاگران توانست بازی ایده آلی را به نمایش بگذارد و حتی چند موقعیت روی دروازه بیرانوند ایجاد کند اما تلاش آنها در پایان نیمه نخست گلی را به همراه نداشت تا دو تیم در دیداری پر برخورد به رختکن بروند و حرف‌های مربیان خود را در بین دو نیمه گوش دهند.

نیمه دوم مطلوب پرسپولیس

سرخپوشان در نیمه دوم بازی تهاجمی‌تری را انجام دادند. تعداد بازیکنان خط حمله پرسپولیس در ۴۵ دقیقه دوم افزایش یافت تا آنها بالاخره بتوانند روی ضربه سر زیبای مرتضی پورعلی گنجی گل اول را بزنند.

کرنر پرسپولیس‌ها از سمت چپ پس از چند رفت و برگشت به مسعود ریگی رسید و او با یک سانتر مواج توپ را روی سر پورعلی گنجی فرستاد تا او با یک ضربه سر فوق العاده دروازه کریستوفر کنت را بالاخره باز کند. پس از این گل مدیریت پرسپولیسی‌ها برای حفظ نتیجه بیش از پیش شد تا حملات نصف و نیمه فولاد راه به جایی نبرد و در دقایق پایانی هم یاسین سلمانی با گل دومی که برای پرسپولیس زد سه امتیاز را برای این تیم قطعی کند.

گلی که روی همکاری شهاب زاهدی که به عنوان مهاجم تعویضی وارد میدان شده بود با پاس کوتاه رو به عقبش توسط یاسین سلمانی به ثبت رسید.

پرسپولیس با این برد ۱۰ امتیازی شد و فولاد نیز چهارمین شکست خود را متحمل شد. حالا یحیی گل محمدی با کسب جایگاه دوم نزدیک ترین رقیب برای سپاهان که به صدر جدول چسبیده است باقی ماند.

فولادی‌ها نیز در بدترین شرایط ممکن به تعطیلات لیگ برتر می‌روند تا منتظر تصمیم جدید باشگاه برای انتخاب سرمربی خود باشند.

انتهای پیام/۱۰۱
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.