کد خبر : 12924
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸
-

فراخوان مقاله همایش بین‌المللی علوم و فناوری نانو

فراخوان مقاله همایش بین‌المللی علوم و فناوری نانو
همایش بین المللی علوم و فناوری نانو، 24 اسفندماه 98 توسط پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران در دانشگاه تهران برگزار می شود.

به گزارش سورپرس؛ زهرا امام جمعه رییس همایش و رییس پردیس ارس با اعلام این مطلب اظهار داشت: پردیس ارس با مشارکت گسترده دانشگاه های عراق و در راستای توسعه همکاری های علمی بین المللی بین استادان و پژوهشگران جمهوری اسلامی ایران و دانشگاه های کشورعراق و سوریه، ” همایش بین المللی علوم و فناوری نانو” (با شماره مجوز ۱۱۴۱۰-۹۸۲۰۰ از پایگاه استنادی علوم جهان اسلام) را در اسفندماه ۱۳۹۸ در دانشگاه تهران برگزار می کند.

وی گفت: در این همایش ضمن ارائه تبادل آخرین یافته های پژوهشی و دستاوردهای تحقیقاتی، زمینه گسترش تعاملات علمی و پژوهشی بین استادان و دانشجویان کشورهای حاضر در همایش گسترش می یابد.

گفتنی است: شرکت کنندگان می توانند مقالات خود را جهت ارائه در این همایش، حداکثر تا ۱۰ اسفند ماه ۹۸ در یکی از محورهای نانو شیمی/ نانو مواد، نانو پزشکی/ نانو پوشش، نانو سیالات/ نانو فیزیک، نانو بیو تکنولوژی/ نانو کامپوزیت، نانو الکترونیک/ نانو در صنعت، سم شناسی و ایمنی نانو مواد، نانو در علوم صنایع غذایی، نانو در علوم کشاورزی، نانو در محیط زیست و سایر موضوعات مرتبط به دبیرخانه همایش به آدرس info@ut2020.ir ارسال نمایند.

علاقه مندان برای ثبت نام و دریافت آگاهی بیشترمی توانند از سایت همایش به آدرس: www.ut2020.ir بازدید نمایند.

انتهای پیام/ ۱۵۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.