کد خبر : 135187
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸
-

شهرداری منطقه2 برگزار می کند؛

فراخوان مسابقه سوگواره عاشورا در قاب تصویر

فراخوان مسابقه سوگواره عاشورا در قاب تصویر
معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۲ همزمان با ایام سوگواری سالار شهیدان مسابقه کلیپ موبایلی محرم ویژه نوجوانان را تحت عنوان " پویش محله های حسینی" برگزار می کند.

به گزارش پایگاه خبری سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه دو ، اکرم رجای، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: همزمان با ایام محرم و برگزاری مناسک عزاداری ماه محرم ، ضمن دعوت از شهروندان و عزاداران برای حضور در برنامه های فرهنگی و مذهبی که برای عرض ارادت به سید سالار شهیدان پیش بینی و اجرا می شود ، با مشارکت کانون نوجوانان محلات مسابقه فیلم کوتاه و کلیپ با عنوان ” محله های حسینی” را برگزار می کند.

وی تقویت فضای معنوی در محلات و افزایش شور محرم در بین نوجوانان را از جمله اهداف برگزاری مسابقه برشمرد و افزود: از نوجوانان ۱۲ تا ۲۲ سال علاقه مند دعوت بعمل می آید، تا با تهیه فیلم و یا کلیپ کوتاه با موضوع مراسم، مناسک و آیین های عزاداری محرم و صفر؛ در این مسابقه شرکت کنند.

رجای افزود: محورهای موضوعی فراخوان مسابقه شامل عزاداری از دسته ها، زنجیر زنی و سینه زنی، روضه خوانی و توسل های خانگی، شعرگویی، نشان عزا بر سر در خانه ها، توزیع نذورات، اطعام و فرهنگ حسنه کمک های مومنانه و… است.

وی در خصوص ویژگی های آثار ارسالی گفت: آثار ارسالی می تواند در قالب مستند، داستانی و پویا نمایی و با حجمی کمتر از ۵۰ مگابایت و حداکثر۱۸۰ ثانیه (۳دقیقه) باشد.

رجای ادامه داد: علاقمندان به مشارکت در مسابقه تا ۱۵ شهریور فرصت دارند آثار خود را از طریق پیام رسان بله به شماره:۰۹۰۱۶۰۹۵۷۰۱ ارسال کنند و ️ آثار در دو رده سنی ۱۲تا۱۷ سال و ۱۸تا۲۲ سال داوری شده و به سه اثر برگزیده در هر در هر رده سنی جوایز ارزنده اهداء می گردد.

فراخوان مسابقه سوگواره حسینی در قاب تصویر

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.