کد خبر : 108974
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷
-

فراخوان شناسایی سازندگان الکتروموتور BLDC کولرهای آبی

فراخوان شناسایی سازندگان الکتروموتور BLDC کولرهای آبی
سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری برق ایران در فراخوانی شرکت‌ها و کارخانجات سازنده کولر آبی را برای ساخت الکتروموتور BLDC کولرهای آبی دعوت کرد.

به گزارش گروه اقتصادی سورپرس، در راستای برنامه وزارت نیرو در دولت سیزدهم مبنی بر کاهش ۱۰٫۰۰۰ مگاوات مصرف برق کشور تا سال ۱۴۰۴ از طریق بهره وری انرژی و بهینه سازی مصرف و با اولویت کاهش بار سرمایشی ناشی از کولرهای آبی در ایام گرم سال، سازمان انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق(ساتبا) در نظر دارد طرح ارتقاء کارآیی انرژی کولرهای آبی از طریق جایگزینی الکتروموتورهای موجود با الکتروموتورهای جریان مستقیم بدون جاروبک(BLDC )را به اجرا در آورد.
لذا به منظور شناسایی و ظرفیت سنجی طرح، از کلیه شرکت های دانش بنیان و کارخانجاتی که توان تولید الکتروموتورهای فوق الذکر برای استفاده در کولرهای آبی را دارند، دعوت بعمل می آید تا در بانک اطلاعاتی مربوطه ثبت نام نمایند.
متقاضیان می‌توانند پیشنهادات خود را به صورت مکتوب به آدرس تهران، شهرک قدس انتهای بلوار شهید دادمان جنب بزرگراه یادگار امام (ره)، پژوهشگاه نیرو، ساختمان ساتبا و یا به شماره ۸۸۰۸۸۶۴۶-۰۲۱ ارسال نمایند.
ضمناً شماره تماس ۸۸۰۸۹۸۶۵ نیز آماده پاسخگویی به سوالات متقاضیان است.
انتهای پیام/۳۳۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.