کد خبر : 73397
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶
-

فرآیند رای گیری در هیچ شعبه‌ای متوقف نشده است

فرآیند رای گیری در هیچ شعبه‌ای متوقف نشده است
وزیر کشور گفت: ​از ساعت ۷ صبح تاکنون فرآیند رای گیری در هیچ شعبه‌ای متوقف نشده است.
به گزارش سورپرس، عبدالرضا رحمانی فضلی،  وزیر کشور هنگام حضور جهانگیری، معاون اول رییس جمهور در ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران درباره گزارش واصله پیرامون اخلال در روند اخذ رای افزود: هیچ مشکلی نبوده است بلکه به صورت طبیعی رای گیری در ۷۰ هزار شعبه انجام می‌شود البته در بعضی جا‌ها برق قطع می‌شود و اتفاقی برای دستگاه‌ها می‌افتد که در همه موارد بلافاصله مرتفع می‌شود.

وی گفت: در عین حال هیچوقت و به هیچ وجه رای گیری متوقف نمی‌شود، زیرا بلافاصله رای گیری بصورت آفلاین انجام می‌شود که در داخل سیستم بصورت آفلاین ثبت می‌کنند و بعدا وارد سیستم می‌شود.

وزیر کشور افزود: رای گیری از ساعت ۷ صبح شروع شده بنابراین تاکید می‌کنم رای گیری در هیچ شعبه‌ای متوقف نشده است و نمی‌شود و اگر جایی اشکالی پیش بیاید طبیعی است که در شعبات رای گیری آفلاین انجام می‌شود.

رحمانی فضلی درباره تاخیر در رای گیری خارج از کشور گفت: اطلاعات خارج اب کشور را بطور دقیق ندارم. وی درباره اینکه گفته می‌شود صندوق سیار برای بیماران کرونایی نیست، گفت: چرا، صندوق سیار برای این بیماران وجود دارد باید لیست بدهند تا صندوق سیار فراهم شود و در بیمارستان‌ها همیشه صندوق سیار وجود دارد و بیماران قرنطینه‌ای هم برایشان صندوق می‌فرستیم.

انتهای پیام/۱۱۱
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.