کد خبر : 121546
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷
-

وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد؛

فدراسیون ها باید به بخش ورزش جانبازان و معلولین توجه ویژه داشته باشند

فدراسیون ها باید به بخش ورزش جانبازان و معلولین توجه ویژه داشته باشند
سید حمید سجادی با اشاره به اینکه ورزش یکی از راه هایی است که می‌تواند افراد را به دوران سازگاری برساند، گفت: سایر فدراسیون ها باید همچون فدراسیون های تکواندو و تنیس به بخش پارالمپیک توجه ویژه داشته باشند.
به گزارش سورپرس،  دکتر سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان درمجمع انتخابات کمیته ملی پارالمپیک ضمن بیان خدا قوت به محمود خسروی وفا برای زحماتی که به مدت ۴ سال در کمیته ملی پارالمپیک کشید و تبریک به غفور کارگری بابت انتخابش بعنوان رئیس این کمیته اظهار داشت: از همه توان و ظرفیت خود در وزارت ورزش و جوانان استفاده خواهیم کرد تا در خدمت کمیته ملی پارالمپیک باشیم و همچنین برای موفقیت تمامی ابعاد ورزش در دولت سیزدهم تلاش خواهیم کرد.
وزیر ورزش و جوانان ضمن تشکر از حضور و شکیبایی همه اعضا مجمع که باعث شدند مجمع به خوبی برگزار شود، خاطرنشان کرد: راه قهرمانی همچنان ادامه دارد و امیدوارم که چراغ ورزش به دست همه عزیزان ورزشکار المپیکی و پارالمپیکی بدرخشد و در میادین مختلف شاهد موفقیت و افتخارآفرینی قهرمانان باشیم و باید تلاش کنیم که در چهار سال آینده با نقش آفرینی همه عزیزان در همه حوزه ها بتوانیم زمینه ساز موفقیت های چشمگیر باشیم.
وی با بیان اینکه کمیته ملی المپیک و پارالمپیک می تواند با برگزاری برنامه های مختلف کمک شایانی به توسعه ورزش همگانی داشته باشد، گفت: سال آینده بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی را در پیش خواهیم داشت. سه دوره این مسابقات تا به حال برگزار شده و چهارمین دوره را در هانگژو خواهیم داشت و باید با اهتمام بیش از پیش شاهد موفقیت کاروان پارالمپیک باشیم.
دکتر سجادی تاکید کرد: سایر فدراسیون ها باید همچون فدراسیون های تکواندو و تنیس به بخش پارالمپیک توجه ویژه داشته باشند تا در نهایت کمیته ملی پارالمپیک بتواند از نتیجه این سرمایه‌گذاری و توجه فدراسیون‌ها در مسابقات پاراآسیایی و پارالمپیک بهترین استفاده و بهره را ببرد.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به برخی از حاشیه‌سازی‌ها اظهار داشت: معاندین نظام خیلی تلاش کردند که ورزش را به حاشیه بکشانند و از این شرایط سو استفاده کنند و تا انجا پیش رفتند که یک رییس فدراسیون در یکی از سفرها به ایران بازنگشت، باید بگوییم که ورزش راه خود را پیدا کرده است و با حفظ اعتقادات و ارزش‌ها این راه ادامه خواهد داشت و باید با جوان سازی و برنامه ریزی فدراسیون‌ها از این ارزش‌ها به خوبی بهره بگیریم.
دکتر سجادی با بیان اینکه یک فرد معلول حق زیستن دارد و ورزش یکی از راه هایی است که می‌تواند افراد را به دوران سازگاری برساند، خاطرنشان کرد: معلولیت، محدودیت نیست و بسیاری از قهرمانان ما نشان دادند که معلولیت نمی تواند باعث دور ماندنشان از قهرمانی و زمانیکه با فعالیت ورزشی با آن معلولیت سازگار می شویم می‌بینیم که می توان به موفقیت رسید.
انتهای پیام/۱۱۱
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.