کد خبر : 134562
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
-

فاطمه هاشمی: اصلاح‌طلبان نباید ناراحت شوند، هاشمی رفسنجانی مگر ناراحت می‌شد

فاطمه هاشمی: اصلاح‌طلبان نباید ناراحت شوند، هاشمی رفسنجانی مگر  ناراحت می‌شد
فرزند مرحوم هاشمی رفسنجانی می‌گوید: در حال حاضر اصلاح‌طلبان کاری انجام نمی‌دهند و خودشان انتخاب کردند که سکوت محض کنند چرا که اگر گروه اصلاح‌طلبی وجود دارد و مشکلات را مشاهده می‌کند نباید سکوت کند البته برخی از سران اصلاح‌طلب گرایشات خاصی پیدا کردند.

به گزارش سورپرس؛ فاطمه هاشمی رفسنجانی، فرزند مرحوم هاشمی رفسنجانی، در گفتگو با مُنیبان ضمن ارزیابی شرایط فعلی جامعه برای برگزاری انتخابات مجلس دوازدهم گفت: تا زمان برگزاری انتخابات مجلس زمان زیادی باقی مانده اما امروز شرایط مساعدی برای برگزاری انتخابات نیست و مشکل اصلی مردم اقتصاد است. در حقیقت مردم از وضعیت فعلی ناراضی هستند البته در کنار مسائل اقتصادی، مسائل سیاسی نیز وجود دارد بنابراین اگر تغییرات جدی صورت نگیرد و‌ به همین صورت جلو برویم باید مشاهده کنیم زمان انتخابات چه اتفاقی می‌افتد و مردم چه تصمیمی خواهند گرفت.

او در توضیح تغییرات جدی افزود: منظور از تغییرات جدی این است که شرایط اقتصادی بهبود پیدا کند، مردم بتوانند نیازهای اولیه زندگی خود را تأمین کنند، از این طریق آرامش خاطر پیدا کنند و امنیت سیاسی پیدا کنند، در هر صورت فاکتورها و شاخص‌های فراوانی وجود دارد که باید در نظر بگیریم که رضایت در مورد شکل بگیرد.

هاشمی در پاسخ به اینکه گوشه‌گیری اصلاح‌طلبان خودخواسته بوده و یا مجبور به این امر شدند، تصریح کرد: بنده فکر می‌کنم در حال حاضر اصلاح‌طلبان کاری انجام نمی‌دهند و خودشان انتخاب کردند که سکوت محض کنند، چرا که اگر گروه اصلاح‌طلبی وجود دارد و مشکلات را مشاهده می‌کند نباید سکوت کند البته برخی از سران اصلاح‌طلب گرایشات خاصی پیدا کردند.

او در پاسخ به اینکه منظور شما از گرایش خاص برخی از سران اصلاح‌طلب چیست، اظهار کرد: خیلی نباید شفاف صحبت کرد.

فاطمی هاشمی درباره اینکه بسیاری بر این باور هستند همانطور که اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس یازدهم به علت برخورد شورای نگهبان به نوعی کناره گیری کردند، در این انتخابات آینده هم چنین اتفاقی خواهد افتاد، خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان اصلا نباید قهر کنند، مگر پدر من قهر کرد؟ تا آخرین لحظه هم از تفکر و راهش دفاع کرد، جلو رفت و تا آخرین لحظه هم به دنبال این بود که مردم بتوانند حق خود را بگیرند‌ بنابراین نباید سکوت کنند. اگر اعتقادی دارند باید به دنبال آن اعتقاد بروند. متأسفانه اصلاح‌طلبان مسائل را دنبال نمی‌کنند.

این فعال سیاسی در واکنش به اینکه بنابراین نباید به حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس دوازدهم امیدوار بود، یادآور شد: بستگی به خودشان و فعالیت آنها دارد چراکه مردم هم از اصلاح‌طلبان عبور کردند.

منبع: منیبان

انتهای پیام/۳۸۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.