کد خبر : 51580
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۸
-

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان خبر داد؛

غربالگری سلامت ۴۵ درصد جمعیت ایلام در طرح شهید سلیمانی/ شناسایی ۱۴۰۰۰ نفر بیمار

غربالگری سلامت ۴۵ درصد جمعیت ایلام در طرح شهید سلیمانی/ شناسایی ۱۴۰۰۰ نفر بیمار
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: تا کنون در قالب طرح شهید سلیمانی ۷۰۰ تیم سازمان یافته، ۴۵ درصد جمعیت استان را مورد غربالگری قرار داده‌اند.

به گزارش سورپرس؛ سردار «جمال شاکرمی» با بیان اینکه در راستای اجرای طرح غربالگری محله به محله با عنوان طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، تا کنون ۴۵ درصد جمعیت استان ایلام مورد غربالگری قرار گرفته است، گفت: برای اجرای این طرح ۷۰۰ تیم بسیجی در سراسر استان ساماندهی شده است.

وی با بیان اینکه این طرح با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان و سپاه امیرالمومنین(ع) برای کنترل و مقابله با کووید ۱۹ از آذر ماه در این استان آغاز شده است، تصریح کرد:  این طرح با کمک تیم های بسیج و کادر درمانی مراکز بهداشتی در تمام شهرستان های استان با هدف شناسایی بیماران، نظارت، مراقبت و قرنطینه در منزل و حمایت معیشتی از افراد نیازمند برای قطع زنجیره انسانی کرونا در حال اجرا است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: در اجرای این طرح، کل استان به ۱۶ منطقه و ۶۵ بلوک تقسیم شده و  بیش از ۷۰۰ تیم بسیج  که برای اجرای این طرح در استان ساماندهی شده است ، تاکنون ۴۵ درصد از جمعیت استان را غربالگری کرده اند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه در اجرای این طرح تا کنون در استان ۱۴ هزار نفر دارای علائم بالینی شناسایی شده است،ادامه داد: از مجموع  تست هایی که در منزل توسط تیم های مراقبتی انجام شده است، تعداد ۱۲۵۰ مورد مثبت بوده و به ۲۴۰۰ نفر خدمات مراقبتی و حمایتی در منزل ارائه شده است.

شاکرمی گفت: از ابتدای طرح تا کنون ۳۴۰۰۰ خدمت بهداشتی و پزشکی به مردم و ۶۵۰۰ بسته معیشتی و حمایتی به بیماران مبتلا به کرونا و بیماران زمینه ای و خاص که در منزل قرنطینه شده اند، ارائه شده است.

انتهای پیام/۱۲۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.