کد خبر : 111579
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ تیر ۱۴۰۱ - ۲:۰۳
-

عیادت «امیر عبداللهیان» از مصدومان تصادف خودروی تشریفات وزارت خارجه

عیادت «امیر عبداللهیان» از مصدومان تصادف خودروی تشریفات وزارت خارجه
در پی حادثه برخورد خودروی تشریفات وزارت امور خارجه با دو عابر پیاده، امیر عبداللهیان با حضور در دو بیمارستان محل بستری حادثه دیدگان، از آخرین وضعیت سلامت آنها کسب اطلاع کرد.

به گزارش سورپرس، امیرعبداللهیان ضمن تقدیر از کادر درمانی دو بیمارستان، توصیه های لازم در زمینه انجام هرگونه اقدام جهت بازگشت سلامت کامل دو فرد مصدوم حادثه دیروز را به عمل آورد.

بر اساس این گزارش، دو عابر ۶۵ و ١٣ ساله در اثر این حادثه دچار آسیب شده اند که طی شب گذشته و با مدیریت بخش‌های ذیربط وضعیت آنها تحت کنترل قرار گرفته و خوشبختانه در شرایط خوبی قرار داشته و حال عمومی آنها مناسب گزارش شده است.

امیرعبداللهیان در این بازدید با مادر نوجوان آسیب دیده و همچنین مصدوم ۶۵ ساله و همسر وی دقایقی به گفتگو  و دلجویی پرداخت.

شب گذشته دکتر یحیی صالح طبری در گفت‌وگویی خبری گفت: حدد ساعت ۱۸:۳۰ حادثه‌ای درخصوص تصادف یک دستگاه خودرو به سامانه ١١۵ سازمان اورژانس اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: گزارش و مشاهدات تکنسین‌های اورژانس مبنی بر این بود که یک دستگاه خودرو در حال تردد در خیابان ولیعصر بوده که به سمت پیاده رو منحرف شده است.  آمبولانس اورژانس بلافاصله به محل اعزام شده است و براساس گزارش‌های ما در این حادثه یک کودک و یک بزرگسال دچار مصدومیت شدند.

به گفته وی، مصدوم بزرگسال به بیمارستان امام و کودک به بیمارستان فیروزگر منتقل شدند.

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.