کد خبر : 132659
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰
-

علم‌الهدی: مسکن ۲۵ درصد ارزان شد/ قیمت سایر کالاها هم کاهش پیدا می‌کند

علم‌الهدی: مسکن ۲۵ درصد ارزان شد/ قیمت سایر کالاها هم کاهش پیدا می‌کند
امام جمعه مشهد گفت: در روزهای اخیر، نرخ مسکن ۲۵ درصد کاهش پیدا کرد و باور داریم بقیه قیمت‌ها نیز کاهش پیدا می‌کنند و بر پایه ایمان و اراده‌ای که جوانان ما دارند، همه این مشکلات حل خواهد شد.

به گزارش سورپرس؛ آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد گفت: وی افزود: هدف انقلاب این بود که مردم ما آزاد زندگی کنند، روی پای خود بایستند، پیشرفت کنند، جلو بروند، ترقی کنند و به جایی برسند که به دنیا ثابت شود مدیریت سیاسی و اجتماعی بشر باید به دست خدا و نماینده خدا باشند و مردم دنیا نمونه این زندگی را ببینند تا برای پذیرش حکومت جهانی مهدوی آماده شوند.

 

علم‌الهدی با بیان اینکه پیشرفت‌های نظام، ثمره ایمان و امید مردم است، افزود: مشکلات زیاد است اما همه قابل‌ حل هستند. مشکلات معیشتی و اقتصادی اگرچه برای مردم مشکل‌ساز شده و گرانی‌ها مردم را به زحمت انداخته اما همه این مسائل قابل‌ حل هستند. در روزهای اخیر، نرخ مسکن ۲۵ درصد کاهش پیدا کرد و باور داریم بقیه قیمت‌ها نیز کاهش پیدا می‌کنند و بر پایه ایمان و اراده‌ای که جوانان ما دارند، همه این مشکلات حل خواهد شد.

 

علم‌الهدی: مسکن ۲۵ درصد ارزان شد / قیمت سایر کالاها هم کاهش پیدا می‌کند

امام جمعه مشهد عنوان کرد: در جنگ، مردم ما باور کردند و مقاومت می‌کنند اما مسئولان هم بدانند که دشمن با ما در حال جنگ است پس باید با چنگ و دندان بجنگند، بی‌استراحت برای حل مشکلات مردم تلاش کنند و پا پس نکشند. این را بدانید که اگر بنا شد امروز در این مملکت با شرایطی که وجود دارد، آقای مسئولی بخواهد به قدرت و ریاست خودش تکیه کند، دنبال رفاه و کار روزمره باشد و در عرصه سیاست وارد شود تا به مال و مقامی برسد، این مسئول، خادم نظام نیست بلکه خائن به نظام، ملت و خون شهدا خواهد بود.

 

انتهای پیام/۱۰۱

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.