کد خبر : 141278
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
-

عزم سپاهان به حضور نیازمند درون دروازه!

عزم سپاهان به حضور نیازمند درون دروازه!
باشگاه سپاهان اصفهان پیگیر است مجوز حضور پیام نیازمند دروازه بان تیمش را برای بازی امروز با شمس آذر قزوین کسب کند.

به گزارش سورپرس؛ دیدار تیم‌های فوتبال شمس آذر قزوین و سپاهان اصفهان ساعت ۱۵:۳۰ امروز در حالی برگزار می‌شود که سایه حکم کمیته استیناف در خصوص تخلف باشگاه سپاهان همچنان روی این تیم سایه افکنده است.

کمیته استیناف با وجود بازگرداندن چهار امتیاز سپاهان خواستار اصلاح قرارداد‌های پیام نیازمند، رضا اسدی، عیسی آل کثیر، هادی محمدی، احسان پهلوان و کاوه رضایی شد که طبق حکم اولیه کمیته انضباطی حضورشان در ادامه رقابت‌های فصل جاری منوط به تغییر مبلغ قراردادهایشان بود.

باشگاه سپاهان اصفهان نیز در دیدار با گل گهر سیرجان و آلومینیوم اراک نتوانست از این مهره‌ها استفاده کند که دو شکست متوالی برای زردپوشان به همراه داشت.

ژوزه مورایس سرمربی سپاهان که حساب ویژه‌ای روی نفرات اصلی خود باز کرده بود از باشگاه خواست تا تمام تلاش خود را برای حل و فصل این مشکل برای دیدار امروز با شمس آذر قزوین انجام دهد.

پیگیری‌های منوچهر نیکفر مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان صبح امروز نیز برای حل مشکل مربوط به استفاده از ۶ بازیکن محروم این تیم ادامه داشته است که فعلا وعده‌هایی بابت حل این مشکل و حضور پیام نیازمند در چارچوب دروازه این تیم به همراه داشته است.

قرار است صبح امروز در خصوص بند‌های جدید مندرج در قرارداد نیازمند، رضا شکاری، رضا اسدی و کاوه رضایی از سوی سازمان لیگ تصمیم گیری شود تا در صورت تأیید، آنها مجوز حضور در بازی امروز صادر شود.

انتهای پیام/ ۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.