کد خبر : 135158
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
-

شهردار منطقه 3:

طرح من شهردارم از طرح های ارزشمند شهرداری تهران است

طرح من شهردارم از طرح های ارزشمند شهرداری تهران است
نشست تعاملی ادارات کل برنامه و بودجه، پایش و ارزیابی عملکرد با حضور جوانی شهردار منطقه ۳، شهرابی مدیر کل برنامه و بودجه و امیرآبادی مدیرکل ارزیابی عملکرد شهرداری تهران در منطقه ۳ برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳ در این نشست که با حضور روسای ادارات دو اداره کل و معاونین و مدیران منطقه ۳ برگزار شد، گزارش وضعیت بودجه و اعتبارات منطقه، پیشرفت فیزیکی و وضعیت پروژه های منطقه و وضعیت عملکردی منطقه توسط این دو اداره کل ارائه شد .

شهرابی مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران ضمن اشاره به استقبال بیش از انتظار شهروندان منطقه ۳ از طرح من شهردارم اظهار داشت ؛ با توجه به اینکه اجرای این پروژه ها به درخواست و انتخاب شهروندان انجام شده مباحث مربوط به اعتبار آنها نیز در اولویت شهرداری قرار دارد.

امیرآبادی مدیرکل پایش و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران و روند و وضعیت عملکردی منطقه را طی ۳ سال گذشته خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت ؛ هدف از انجام اینگونه ارزیابی ها شناخت نقاط قوت و ضعف مناطق است و امیدواریم مناطق از این فرصت در جهت شناخت موارد قابل بهبود تلاش کنند.

جوانی شهردار منطقه نیز طرح من شهردارم را از طرح های ارزشمند و ماندگار شهرداری تهران برشمرد و اظهار داشت ، پروژه های طرح من شهردارم از اولویت های‌ منطقه است که انشاا… طبق وعده و زمانبندی تکمیل و در اختیار شهروندان قرار خواهیم داد.

"طرح من شهردارم" از طرح های ارزشمند شهرداری تهران است 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.