کد خبر : 140415
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰
-

مهدی مهره شانس کونسیسائو و پورتو

طارمی و ده نفر دیگر، تیتر جنجالی جوگو!+عکس

طارمی و ده نفر دیگر، تیتر جنجالی جوگو!+عکس
دفاعیه سرجیو کونسیسائو از مهدی طارمی، روی جلد نخست روزنامه اوجوگو پرتغال رفت.

به گزارش سورپرس، عملکرد مهدی طارمی در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر پرتغال، دور از انتظار بوده است. مهاجم ایرانی طی یازده مسابقه برای پورتو، تنها موفق به زدن ۲ گل شده است و این نمی‌تواند آمار خوبی برای آقای گل فصل گذشته پرتغال باشد.

همین مسئله منجر به بروز انتقاداتی از مهاجم ایرانی شده است. برخی از رسانه‌های پرتغالی اعتقاد دارند که عملکرد طارمی افت کرده و این موضوع می‌تواند به دلیل پیشنهاداتی باشد که او دریافت کرده و منجر به بی‌میلی این بازیکن در لباس اژدها شده است.

طارمی و ده نفر دیگر، تیتر جنجالی جوگو! (عکس)

در این میان، برخی از هواداران پورتو نیز اعتقاد دارند که طارمی تحت هر شرایطی در ترکیب تیم کونسیسائو بازیکن ثابت است و این موضوع سبب شده تا انگیزه او برای رقابت کاهش پیدا کند که سرمربی پورتو روز گذشته به دفاع از بازیکنش پرداخت و این موضوعات را رد کرد.

1961207

پورتو امشب میهمان فامالیسائو است و سرجیو کونسیسائو در نشست خبری پیش از بازی در دفاع از مهاجم ایرانی خود گفت: وقتی از مهاجمان صحبت می‌کنند به گل و پاس گل فکر می‌کنند اما کار طارمی فراتر از این است. او این کار را به طور طبیعی انجام خواهد داد، زیرا او به دروازه نزدیک‌تر است، اما تمام کارهایی که انجام می‌دهد باعث می‌شود که من بسیار راضی باشم.

او ادامه داد: می‌خواهم به شما یک خبر بدهم: ‏طارمی فردا بازی می‌کند؛ چون او نه تنها زمانی که توپ در اختیار ماست بلکه زمانی که ‏توپ را در اختیار نداریم دقیقاً همان کارهایی را انجام می‌دهد که من می‌خواهم. طارمی ‏و وارلا بودند که با دویدن‌های دائمی و فشار آوردن بر حریف روی دینامیک بارسا تأثیر ‏گذاشتند. من به‌عنوان مربی از او خیلی راضی‌ام و به مربیان نشسته روی سکوها گوش ‏نمی‌دهم.

این صحبت‌های کونسیسائو باعث شد تا روزنامه اوجوگو جلد شماره یک خود را به تصویری از مهدی طارمی اختصاص دهد و در رو تیتر ریزی که استفاده کرده، نوشته است: «کونسسائو از مهاجمش دفاع می‌کند و حضور او را در جمع یازده نفر ابتدایی را تضمین می‌کند.»

اوجوگو سپس با تیتری درشت نوشته است “طارمی و ده نفر دیگر” که این به معنای حضور او در ترکیب اصلی است. بزرگترین روزنامه پرتغال بخش دیگری از صحبت‌های کونسیسائو را روی جلد برده است. جایی که او خطاب به طارمی گفت: «کار او بسیار بیشتر از زدن گل یا پاس گل است.»

1961204

 

 

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.