کد خبر : 111769
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶
-

می‌خواهیم قهرمان سوپرجام بشویم

طارمی:بازی سختی مقابل موناکو داشتیم

طارمی:بازی سختی مقابل موناکو داشتیم
مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو بعد از گلزنی مقابل موناکو فرانسه گفت: می‌خواهیم در سوپرجام پرتغال به عنوان قهرمانی دست یابیم.

به گزارش گروه ورزشی سورپرس، تیم فوتبال پورتو شب گذشته در دیداری تدارکاتی میزبان تیم موناکو فرانسه بود که این بازی با نتیجه ۲ بر ۱ به سود پورتو تمام شد.

مهدی طارمی مهاجم ایرانی از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و در دقیقه ۶۷، پنالتی‌ای که خودش به دست آورده بود را به گل نخست مسابقه تبدیل کرد. او بعد از گلزنی تعویض شد.

این مهاجم ایرانی در پایان مسابقه به «کانال پورتو» گفت: بازی فوق العاده ای برای تیم ما بود. به اولین بازی رسمی خود نزدیک شده‌ایم، می‌خواهیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم. برای آن سخت کار خواهیم کرد. در بازی بعدی می‌خواهیم بهتر از این مسابقه باشیم.

طارمی درباره اهداف پورتو در فصل آینده تاکید کرد: این اولین بازی در دراگائو (استادیوم خانگی پورتو) بود، برخی از بازیکنان جدید بودند، اما خوب کار کردیم. می‌خواهیم در بازی‌های بعد همینطور ادامه بدهیم.

 

بازی سختی مقابل موناکو داشتیم/ می‌خواهیم قهرمان سوپرجام بشویم

مهاجم ایرانی در خصوص تقابل با توندلا در دیدار سوپرجام تصریح کرد: باید از حمایت هواداران در این بازی تشکر کنیم. برای دیدار بعدی برای کسب عنوانی که برای ما بسیار مهم است به آنها نیاز داریم. این فقط یک بازی است، هر چیزی ممکن است رخ بدهد. آنها اکنون در لیگ دسته دوم هستند، اما تیم خوبی دارند. برای بازی بعدی به هواداران نیاز داریم.

 

انتهای پیام/۱۰۱

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.