کد خبر : 137593
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸
-

ضعف پرسپولیس در جذب مهاجم/ کایسدو به النصر می‌رسد؟

ضعف پرسپولیس در جذب مهاجم/ کایسدو به النصر می‌رسد؟
مدیران باشگاه پرسپولیس فرصت چندانی برای رونمایی از خرید خارجی خود ندارند به طوری که در جذب مهاجم خود ضعیف عمل می‌کند.

به گزارش سورپرس؛ پرسپولیس باید در اولین بازی خود در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا، روز سه‌شنبه بیست‌وهشتم شهریورماه به مصاف النصر عربستان برود و این مسابقه در حالی قرار است برگزار شود که همچنان مهم‌ترین دغدغه سرخ‌پوشان پایتخت تقویت خط حمله تیم‌شان است. بعد از جدایی شیخ دیاباته، لیاندرو پریرا، عیسی آل‌کثیر و مهدی عبدی، خط حمله پرسپولیس نسبت به فصل گذشته تضعیف شده و آن‌ها در زمینه جذب مهاجم نتوانسته‌اند موفق عمل کنند و تنها شهاب زاهدی را به خدمت گرفته‌اند.

یحیی گل‌محمدی که پافشاری زیادی به جذب مهاجم خارجی دارد، در یک ماه گذشته گزینه‌های مختلفی را به مدیران باشگاه معرفی کرد، اما هیچ‌کدام از این گزینه‌ها به سرانجام نرسیدند. در تازه‌ترین اقدام پرسپولیسی‌ها برای جذب مهاجم خارجی آن‌ها با فیلیپه کایسدو وارد مذاکره شدند که با توجه به ضرب‌الاجل زمانی تصور می‌شد که به سرعت قرارداد این مهاجم اکوادوری به امضا برسد، اما فرسایشی‌شدن روند مذاکرات حکایت از آن دارد که در برخی بند‌های قرارداد هنوز توافق کامل انجام نشده است.

چشم‌انتظار چراغ سبز کایسدو

پرسپولیسی‌ها تا یک هفته پیش از برگزاری دیدارشان با النصر عربستان فرصت دارند تا فهرست خود برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به‌روزرسانی کنند. این مسئله بدان معناست که سرخ‌پوشان پایتخت حدود ۲۴ ساعت برای تکمیل‌کردن فهرست خود زمان دارند و مطمئنا این زمان، فرصت کافی برای انجام مذاکرات طولانی‌مدت با گزینه‌های خارجی نیست. همین مسئله باعث شده تا مدیران باشگاه پرسپولیس به سرعت چشم‌انتظار دریافت پاسخ نهایی از فیلیپه کایسدو باشند.

کایسدو برای امضای قرارداد ۲ ساله با پرپسولیس موافقت خود را اعلام کرده، اما هنوز بر سر مبلغ طرفین توافق نکرده‌اند. همین مسئله باعث شده تا با وجود توافق شفاهی انجام شده، فعلاً خبری از امضای قرارداد نباشد و گفته می‌شود که در صورت عدم اعلام رضایت کایسدو تا ساعات آینده، پرسپولیسی‌ها به سرعت به سراغ سایر گزینه‌های موردنظر خواهند رفت و با توجه به محدودیت زمانی موجود، فرصت چندانی برای تداوم مذاکرات با مهاجم کهنه‌کار اکوادوری ندارند و احتمال تغییر گزینه سرخ‌ها در ساعات آینده وجود دارد.

۳ بازیکنی که زیر ذره‌بین پرسپولیسی‌ها هستند

مدیران باشگاه پرسپولیس همزمان با مذاکره با فیلیپه کایسدو، نیم‌نگاهی هم به جذب دیگر بازیکنان موجود در بازار تابستانه دارند. گفته می‌شود با وجود مخالفت اولیه یحیی گل‌محمدی، بازیکنانی مانند میچل تورده و رانجلو جانگا گزینه‌های آلترناتیو حضور در خط حمله پرسپولیس هستند و حتی این احتمال وجود دارد که در صورت ناکامی در جذب این بازیکنان، سرخ‌پوشان پایتخت به سراغ جذب جلال‌الدین ماشاریپوف بروند و با خرید او فهرست خود را تکمیل کنند!

سرخ‌پوشان پایتخت با توجه به پافشاری یحیی گل‌محمدی به دنبال جذب بازیکن خارجی هستند و آنچه واضح است اینکه در فرصت باقی‌مانده تا پایان مهلت ویرایش فهرست آسیایی، همه تلاش مدیران باشگاه پرسپولیس جذب بازیکن خارجی است. هر چند که خرید فیلیپه کایسدو برای سرخ‌ها در اولویت است، اما در صورت منتفی‌شدن مذاکرات به‌واسطه اختلاف بر سر مسائل مالی، این احتمال وجود دارد که به صورت مذاکرات با بازیکنانی مانند تورده و جانگا و حتی ماشاریپوف انجام شود. به نظر می‌رسد که ساعات آینده رسماً شرایط آخرین خرید تابستانی پرسپولیس مشخص خواهد شد و باید دید سرانجام کدام بازیکن حاضر به پذیرش شرایط باشگاه پرسپولیس و حضور در جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی خواهد شد.

انتهای پیام/ ۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.