کد خبر : 114816
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
-

ضرورت توجه به برندسازی در تولید نوشت‌افزار ایرانی

ضرورت توجه به برندسازی در تولید نوشت‌افزار ایرانی
مدیرعامل خانه خلاق و نوآوری تم گفت: برندسازی در حوزه محصولات و کارکترهای ایرانی می‌تواند به تقویت فرهنگ ایرانی کمک کند.

به گزارش سورپرس، هشتمین نمایشگاه ایران‌نوشت از یکم تا هجدهم شهریورماه در سالن حجاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حال برگزاری است و در آن شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان زیادی حضور دارند که یکی از این شرکت‌های خلاق؛ خانه خلاق و نوآوری تم (تجاری‌سازی محتوا) است که با برند ماروک در این نمایشگاه حضور جدی دارد.

مهدی یوسف وندی مدیرعامل خانه خلاق و نو آوری تم در خصوص فعالیت‌های ماروک گفت: سعی کردیم تا در این مجموعه با تشکیل شبکه فروش ۳۶۰ درجه محصولات فرهنگی ایرانی در حوزه محصولات نوشت‌افزار، کتاب، اسباب‌بازی، لوازم جانبی و … برای مخاطبان کودک و نوجوان به فعالیت بپردازیم.

وی تأمین و تهیۀ کالاهای فرهنگی سالم و تولید داخل را از اولویت‌های این شرکت عنوان و بیان کرد: بحث کالای سالم و تأکید آن در مجموعه خلاقانه ماروک به این خاطر است در روزگاری که هجمه های فرهنگی توسط کشورهای خارجی با تولید کاراکترهای ناموزون با فرهنگ کشورمان در حال رخ دادن است، برندسازی در حوزه محصولات و کاراکترهای ایرانی می تواند در ذهن کودکان و نوجوانان به تقویت فرهنگ اصیل ایرانی کمک کند تا این آینده‌سازان کشور به یک حس خودباوری و تقویت باور فرهنگ اصیل ایرانی در درون خود برسند. از جانب دیگر توجه به کالاهای ایرانی می‌تواند در اشتغالزایی و کمک به حرکت چرخه اقتصاد کشور نیز کمک شایانی کند.

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.