کد خبر : 122499
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۳
-

در نشست هم اندیشی مدیر کل دفتر هماهنگی هیأت های رسیدگی به تخلفات کارمندان در منطقه 19 مطرح شد؛

صیانت از کارمندان با آگاهی بخشی نسبت به قوانین و مقررات

صیانت از کارمندان با آگاهی بخشی نسبت به قوانین و مقررات
نشست هم اندیشی مدیر کل دفتر هماهنگی هیأت های رسیدگی به تخلفات کارمندان با همراهی شهردار و مدیران منطقه برگزار و بر صیانت از کارمندان با آگاهی بخشی نسبت به قوانین و مقررات تأکید شد.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حجت الله ابراهیمیان مدیر کل دفتر هماهنگی هیأت های رسیدگی به تخلفات کارمندان ضمن قدردانی از میزبانی مدیریت شهری منطقه و عرض خدا قوت بر تعامل و هم فکری هرچه بیشتر به منظور هموار کردن مسائل پیش رو تأکید کرد و افزود: خدمت رسانی به مردم و همکاران راه ، روش و سلوک ما است و رعایت انصاف،عدالت و کرامت انسانی همواره در اجرای قوانین و آیین نامه ها سرلوحه کار ما قرار دارد.

او صیانت از حقوق کارمندان با آگاهی بخشی نسبت به قوانین و مقررات مربوطه را از وظایف اصلی هیأت های رسیدگی به تخلفات کارمندان عنوان و خاطر نشان کرد: ماده ۸ با موضوع تخلفات در ۳۸ بند و ماده ۹ با موضوع تنبیه از قوانین مربوط به تخلفات اداری است.

همچنین رویکرد ما در مدیریت جدید کاهش مراجعه همکاران به این مرکز است تا مشکلات احتمالی آنها در نهاد های نظارتی حراست و بازرسی مناطق مرتفع شود.

پالایش و تقویت کارشناسان هیأت های رسیدگی به تخلفات کارمندان، اولویت رسیدگی به تخلفات با در نظر گرفتن ملاحظات و سوابق شغلی، جلوگیری از تضعیف حقوق کارکنان، اصلاح فرآیندها در راستای کاهش پرونده های ناشی از نقض قوانین از دیگر سخنان مدیر کل دفتر هماهنگی هیأت های رسیدگی به تخلفات کارمندان بود.

تورج فرهادی شهردار منطقه با اشاره به نزدیک شدن به سالگرد سردار شهید سلیمانی یاد و خاطره این اسطوره و ابر مرد تاریخ ایران عزیزمان را گرامی داشت و اظهار کرد امیدواریم در جمهوری اسلامی که حرم است در مقام سربازی خدمت گذار مردم و حافظ منافع عمومی و ملی باشیم.

او برگستردگی خدمات شهرداری به شهروندان اشاره کرد وگفت: جلب رضایت شهروندان اعتماد اجتماعی ایجاد می کند که این اعتماد پشتوانه ما است و ایجاد ارزش افزوده می کند.

لزوم صیانت از کارمندان با آگاهی بخشی نسبت به قوانین و مقررات

این مسئول بر انتخاب افراد شایسته براساس عقلانیت و قرار گرفتن هر شخص در جایگاه حقیقی و اصلح و رعایت عدالت، اعتماد و سرمایه اجتماعی تأکید کرد.

کاهش زمان رسیدگی به تخلفات کارکنان، افزایش اختیارات منطقه در حوزه رسیدگی به تخلفات از طریق شورای توسعه مدیریت، تفویض برگزاری جلسات انضباط کار به مناطق، استفاده از کارشناسان خبره در گروه های تحقیق اداره کل تخلفات، بررسی شرایط مناطق ۲۲ گانه در توزیع امکانات و منابع انسانی، توجه بیش از پیش در انتصاب مدیران متخصص در حوزه مربوطه، برگزاری آموزش های مرتبط با قوانین و مقررات مربوط به رسیدگی به تخلفات، تقویت رویکرد پیشگیرانه در حوزه های نظارتی، اصلاح فرآیند های اشتباه و تکراری، جلوگیری از تعدد صدور بخشنامه ها، تسهیل جابه جایی نیروی انسانی بین مناطق و ستاد و ارائه آموزش های لازم به کارکنان برابر شرح وظایف از پیشنهادات شهردار منطقه در راستای کاهش زمینه های بروز تخلفات کارکنان در این جلسه بود.

براساس این گزارش اهم مشکلات و نواقص تعارضات در ساخت و سازهای منطقه ۱۹ مطرح و کلیپ های رفع تخلف از ساخت سازهای غیر مجاز منتشر شد.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.