کد خبر : 70364
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۱
-

جام حذفی/ کامبک فولاد مقابل قشقایی؛

صعود سخت استقلال به یک چهارم نهایی/ اولین پیروزی فرهاد بدون فراز

صعود سخت استقلال به یک چهارم نهایی/ اولین پیروزی فرهاد بدون فراز
تیم فوتبال استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل ذوب‌آهن اصفهان به پیروزی دو بر یک رسید و راهی یک چهارم نهایی شد.

به گزارش سورپرس؛  از ساعت ۱۹:۳۵ دقیقه عصر امروز (چهارشنبه) در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی، استقلال به مصاف ذوب‌آهن اصفهان رفت.

این دیدار در ورزشگاه آزادی و با قضاوت «موعود بنیادی‌فر» برگزار شد.

استقلال و ذوب‌آهن در شرایطی در جام حذفی روبروی یکدیگر قرار گرفتند که ۱۰ روز پیش در لیگ برتر روبروی یکدیگر قرار گرفتند. در آن مسابقه شاگردان سید مجید حسینی دو بر صفر به پیروزی رسیدند تا با انگیزه و روحیه بیشتری مقابل تیم مجیدی صف‌آرایی کنند.

 

استقلال پس از شکست درشهرآورد به برتری در این مسابقه نیاز دارد تا با صعود در جام حذفی خاطره این شکست تلخ را از ذهن هوادارانش پاک کند.

در دقیقه ۵۵: توپ‌ربایی خوب مهدی قایدی از جناح چپ باعث پیشروی این بازیکن داخل محوطه جریمه ذوب‌آهن شد و پاس در عرض این بازیکن به فرشید اسماعیلی رسید تا او با ضربه بغل پا دروازه ذوب‌آهن را باز کند.

در دقیقه ۶۳: ارسال ذوب‌آهن از مرکز زمین با اشتباه عجیب و غریب سید حسینی همراه شد تا توپ به دارکو بیدوف رسیده و او گلزنی کند.

در دقیقه ۶۶: پاس ریگی در پشت مدافعین ذوب‌آهن به آرش رضاوند رسید و او به مهدی قایدی پاس داد اما مهاجم ریز نقش استقلال با حرکتی زیبا از روی توپ پرید تا فرشید اسماعیلی در شرایط مطلوب برای دومین بار گلزنی کند.

صعود استقلال به یک چهارم نهایی با پاس نامریی قایدی و دبل اسماعیلی

سید حسین حسینی با حضور در بازی مقابل ذوب آهن، تعداد بازی‌هایش برای استقلال را به عدد ۱۰۰ رساند.

فرشاد محمدی مهر در ذوب آهن و عارف غلامی به همراه مهدی مهدی‌پور در استقلال، مقابل تیم سابقشان قرار گرفتند.

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، محمد حسین مرادمند، مسعود ریگی، مهدی مهدی‌پور، فرشید اسماعیلی(بابک مرادی)، وریا غفوری، محمد نادری، مهدی قایدی(آرمان رمضانی) و ارسلان مطهری(آرش رضاوند)

 

ترکیب ذوب آهن:

شهاب‌الدین گردان، وحید محمدزاده،عبدالله حسینی،میلاد جهانی، محمد پناهی، دارکو بیدوف، محمد قریشی (پیمان رنجبری)،سینا اسد بیگی‌، فرشاد محمدی مهر، محمد سلطانی مهر و علی خدادادی(مهرداد قنبری).

به گزارش سورپرس؛ در دیگر دیدار امروز فولاد خوزستان به مصاف قشقایی شیراز رفت و در حالیکه نیمه اول قشقایی با برتری یک گل به رختکن رفت اما در نیمه دوم  فولاد با گلزنی و دبل فرشید اسماعیلی به سختی توانست  قشقایی را حذف کند و راهی مرحله بعدی شود.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.