کد خبر : 74448
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ تیر ۱۴۰۰ - ۴:۱۶
-

یورو ۲۰۲۰؛

صعود ایتالیا با درخشش تعویضی‌ها/ اتریش، بازنده سربلند/ دانمارک، ولز را گلباران کرد

صعود ایتالیا با درخشش تعویضی‌ها/ اتریش، بازنده سربلند/ دانمارک، ولز را گلباران کرد
تیم ملی فوتبال ایتالیا با درخشش بازیکنان تعویضی خود و با گل‌هایی که در وقت‌های اضافه به‌ثمر رساند از سد اتریش گذشت و به مرحله یک‌چهارم‌نهایی یورو ۲۰۲۰ صعود کرد.

به گزارش سورپرس؛  این دیدار از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه شنبه شب از مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ آغاز به کار کرد و در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی صفر بر صفر همراه شد اما با گل‌هایی که در وقت‌های اضافه به‌ دست آمد، ایتالیا صاحب برتری دو بر یک شد.

 

قضاوت این دیدار که در ورزشگاه ویمبلی شهر لندن برگزار شد را «آنتونیو تیلور» انگلیسی برعهده داشت.

برخلاف انتظار این تیم اتریش بود که بازی را بهتر آغاز کرد و برابر ایتالیا که یکی از مدعیان قهرمانی اسن، بدون ترس وارد میدان شد. هرچند ایتالیا که عملکرد درخشانی در مرحله گروهی داشت به تدریج در میانه میدان عملکرد بهتری به نمایش گذاشت.

شاگردان «روبرتو مانچینی» در ادامه به طور کامل بازی را در اختیار گرفتند و اتریشی‌ها نیز با اتخاذ روشی تدافعی درپی بسته نگه داشتن دروازه خود بودند.

صعود ایتالیا با درخشش تعویضی‌ها/ اتریش، مغلوبِ سَربلند

بهترین بخت ایتالیا در دقیقه ۳۱ ایجاد شوت که شوت تماشایی «چیرو ایموبیله» از پشت محوطه جریمه به دیرک دروازه اتریش برخورد کرد.

نیمه دوم هم با حملات ایتالیا آغاز شد و اتریش در ضدحملات به حرکات «آرناتوویچ» دل بسته بود.

ایتالیایی‌ها برای دقایقی نظم بازی خود را از دست دادند و همین امر موجب شد تا حریف خود را پیدا کرده و فرصت‌های خوبی را ایجاد کند.

صعود ایتالیا با درخشش تعویضی‌ها/ اتریش، مغلوبِ سَربلند

عملکرد ضعیف ایتالیا در دقیقه ۶۴ کار دست این تیم داد و «آرناتوویچ» مهاجم مطرح اتریش با ضربه سر موفق به گلزنی شد اما این گل تماشایی با استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی آفساید اعلام شد تا ایتالیا نجات پیدا کند.

«نیکولا بارلا» و «ماکو وراتی» در خط هافبک ایتالیا عملکرد بسیار ضعیفی داشتند و همین امر موجب شد تا جای خود را به «متئو پسینا» و «لوکاتلی» بدهند.

نیمه دوم با وجود بازی تهاجمی و چشم‌نواز اتریش، گلی دربرنداشت تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شد.

 

ایتالیا وقت اضافه را عالی آغاز کرد و در دقیقه ۹۵ پاس مناسب «اسپیناتزولا» به «فدریکو کیه‌زا» رسید تا این مهاجم که به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمده بود با ضربه‌ای تماشایی توپ را به تور دروازه اتریش چسبانده و گلزنی کند.

حملات ایتالیا ادامه یافت و در دقیقه ۱۰۵ «پسینا» که او هم در نیمه دوم به میدان آمده بود موفق به گلزنی شد تا حساب کار دو بر صفر شود.

در ابتدای وقت اضافه دوم، «دوناروما» با واکنشی تماشایی اجازه نداد تا دروازه ایتالیا باز شود.

صعود ایتالیا با درخشش تعویضی‌ها/ اتریش، مغلوبِ سَربلند

اتریشی‌ها در ادامه بازی حملات همه جانبه‌ای را طراحی کردند و در دقیقه ۱۱۴ «کالادزیچ» با ضربه سر برای اتریش گلزنی کرد تا دقایق پایانی با حساسیت بیشتری دنبال شود.

در نهایت ایتالیا با برتری دو بر یک راهی مرحله بعدی شد. اتریش هم مغلوب سربلندی بود و در این دیدار عملکرد فراتر از انتظاری داشت.

ایتالیا در مرحله  یک‌چهارم‌نهایی به مصاف برنده دیدار بلژیک و پرتغال  خواهد رفت.

پیش از این و در نخستین دیدار مرحله یک هشتم نهایی، دانمارک با چهار گل مقابل ولز به برتری دست یافت و راهی یک چهارم نهایی شد.

دانمارک ولز را گلباران کرد

به گزارش سورپرس؛ دانمارک و ولز (شنبه شب ) در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار در ۹۰ دقیقه با برتری ۴ بر صفر دانمارک به پایان رسید. کسپر دولبرگ در دقایق ۲۷ و ۴۸ ، یواکیم مله در دقیقه ۸۸ و مارتین برایت‌ویت برای دانمارک گلزنی کردند.

دانمارک در دیدار قبلی خود نیز با نتیجه ۴ بر یک روسیه را شکست داد تا ۸ گل در دو دیدار اخیر به ثمر رسانده باشد.

به این ترتیب دانمارک صاحب یک رکورد فوق العاده در تاریخ یورو شد و به اولین تیمی تبدیل شد که در دو دیدار پیاپی حداقل ۴ گل در هر بازی به ثمر می‌رساند.

دانمارک با این پیروزی به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد و باید منتظر برنده دیدار هلند و جمهوری چک باشد.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.