کد خبر : 120720
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۶:۴۸
-

صعود آرژانتین و لهستان به جمع ۱۶ تیم/ خداحافظی تلخ مکزیک با جام

صعود آرژانتین و لهستان به جمع ۱۶ تیم/ خداحافظی تلخ مکزیک با جام
تیم ملی فوتبال آرژانتین با پیروزی برابر لهستان به مرحله بعدی رقابتهای جام جهانی صعود کرد. مکزیک علیرغم پیروزی بر عربستان نتوانست صعود کند.

به گزارش روه ورزشی سورپرس؛ دیدارهای پایانی مرحله مقدماتی گروه C بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی شامگاه امروز چهارشنبه برگزار شد و طی آن تیم های آرژانتین – لهستان و مکزیک – عربستان به مصاف هم رفتند.

در دیدار آرژانتین و لهستان یاران لیونل مسی موفق شدند ۲ بر صفر حریف اروپایی خود را شکست دهند و به مرحله بعدی صعود کنند.

در دیگر دیدار این گروه تیم ملی مکزیک برابر عربستان به برتری ۲ بر یک رسید تا یکی دیگر از نمایندگان فوتبال آسیا از دور مسابقات حذف شود.

با نتایج رقم خورده در این گروه تیم های ملی فوتبال آرژانتین و لهستان به مرحله بعدی صعود کردند.

خداحافظی تلخ مکزیکی ها با جام

بازیکنان تیم ملی مکزیک پس از حذف مرحله گروهی ناراحتی شدید خود را به نمایش گذاشتند اما در این بین ادسون آلوارز بیش از همه غصه خورد.

هافبک تیم ملی مکزیک تاکید کرد آنچه در تیم ملی مکزیک انجام می شود باید آنالیز شود، اما نه تنها در زمین، بلکه در خارج از آن.

ال تری از زمان برگزاری تورنمنت در آرژانتین در سال ۱۹۷۸ در این مرحله حذف نشده بود. آلوارز قبل از اینکه در مصاحبه با خبرنگاران به گریه بیفتد در این باره گفت: “اکنون زمان آن رسیده است که بررسی کنیم و ببینیم که چه اشتباهاتی نه تنها در زمین بلکه درخارج از زمین انجام می دهیم.” همه”.

هافبک با چهره ای جدی اشاره کرد که با وجود پیروزی ۲-۱ مقابل عربستان ، عوامل تیم حذف شده حاضر به مصاحبه نشدند. او گفت : “من اینجا هستم چون مجبورم.”
و ادامه داد: ضربه سختی است، هیچ حرفی وجود ندارد. تیم از دقیقه اول به دنبال برد و صعود بود. ما موقعیتهای زیادی داشتیم اما نتوانستیم صعود را محقق کنیم. طعم تلخی باقی می ماند .
او با اشاره به انتقادهای احتمالی گفت: حالا ما باید با چیزهای زیادی رودررو شویم و سینه خود را مقابل گلوله بگذاریم و بر خلاف جریان تندی که می‌خواهد ما را ببرد پارو بزنیم…
او سپس به گریه افتاد و مصاحبه به پایان رسید.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.