کد خبر : 119146
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱:۴۰
-

صدرنشینی بارسلونا در شب خداحافظی «پیکه»

صدرنشینی بارسلونا در شب خداحافظی «پیکه»
جرارد پیکه امشب آخرین بازی خود در نوکمپ را برای بارسلونا انجام داد. او در دقیقه 83 و در میان تشویق 92 هزار هوادار حاضر در ورزشگاه تعویض شد.

به گزارش سورپرس، آخرین بازی جرارد پیکه در نوکمپ با پیروزی ۲-۰ بارسا برابر آلمریا همراه شد. در این بازی پیکه به عنوان کاپیتان بارسا بازوبند را بر بازو داشت و از ابتدا در ترکیب قرار گرفت. قبل از شروع بازی باشگاه برنامه خاصی برای او تدارک دیده بود و هواداران نیز برایش سنگ تمام گذاشتند.

پیکه ۸۳ دقیقه نیز در میدان بود و در این لحظه ژاوی ترجیح داد اندریاس کریستنسن را به جای او وارد زمین کند. پیکه به وضوح بغض کرده بود و به سختی توان کنترل احساسات خود را داشت. او برای همه هواداران حاضر در ورزشگاه دست تکان داد و پس از در آغوش گرفتن تک تک هم تیمی هایش به سمت نیمکت رفت. پیکه سپس با ژاوی دست داد و در ادامه نیمکت نشین ها را نیز در آغوش گرفت.

آخرین بازی رسمی پیکه با پیراهن بارسا سه شنبه برابر اوساسونا خواهد بود ولی مشخص نیست که در آن بازی به میدان برود. در هر صورت در دقیقه ۸۳ بازی برابر آلمریا، کار پیکه در نوکمپ به عنوان فوتبالیست، برای همیشه به اتمام رسید. او در بارسلونا فاتح ۳۰ جام شد و بسیاری معتقدند بهترین مدافع میانی تاریخ باشگاه کاتالان است. ضمنا بارسلونا با این برد به صدر جدول لالیگا صعود کرد.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.