کد خبر : 137963
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
-

صدای هر ایرانی در «هفته های ایرانی»

صدای هر ایرانی در «هفته های ایرانی»
رادیو ایران با ویژه برنامه «هفته های ایرانی» هر هفته به یک استان سفر می کند.

به گزارش گروه فرهنگی سورپرس به نقل از روابط عمومی رادیو ایران، مهدی آذرمکان، مدیر این شبکه رادیویی در دیدار با حسن عابدینی، معاون امور استان های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، به تشریح و تبیین طرح جدیدی با عنوان «هفته های ایرانی» در این شبکه پرداخت.

مدیر رادیو ایران اعلام کرد: این طرح با هدف معرفی ظرفیت های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، ورزشی و هنری استان های مختلف ایران، هر هفته به یک استان سفر می کند و تلاش می کند تا با ایجاد فضای رسانه ای با نشاط و فرهنگی یک رویداد رسانه جدیدی در رادیو ایران برای همه مردم ایران ثبت کند.

وی ارتباط مستقیم رادیو ایران در «هفته های ایرانی» با مردم در شهر و روستاهای مختلف ایران و آشنایی با جاذبه های گردشگری، سنت های رایج در شهرستان ها و معرفی ظرفیت های اقتصادی و فرهنگی آن استان را از مهم ترین رسالت های این برنامه دانست.

آذرمکان در این دیدار از دو رویداد فرهنگی دیگر؛ آغاز به کار رسمی کانون ایرانیاران (خبرنگاران افتخاری رادیو ایران در استان ها) و تجلیل از نخبگان هر استان در حاشیه اجرای طرح «هفته های ایرانی» خبر داد.

حسن عابدینی معاون امور استان ها در صدا و سیما در دیدار با مدیر رادیو ایران گفت: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی به ایفای نقش رسانه و معرفی دستاوردهای کل ایران از زوایای مختلف گردشگری، صنایع دستی، توسعه و پیشرفت شرکت های دانش بنیان در دهه های اخیر، اقدام این شبکه را برای حضور میدانی در استان ها و شهرستان ها اقدامی شایسته و رسانه ای دانست.

وی تاکید کرد: «هفته های ایرانی» فرصت مغتنم رسانه ای برای شنیده شدن صدای مردم ایران است.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.