کد خبر : 138892
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳
-

صحبت‌های جالب رونالدو درباره آینده ورزشی پسرش

صحبت‌های جالب رونالدو درباره آینده ورزشی پسرش
 فوق‌ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال در پی قطعی شدن صعود این تیم به یورو ۲۰۲۴ درباره آینده حرفه‌ای‌اش سخن گفت.

به گزارش سورپرس؛ کریستیانو رونالدو که در برتری ۳ بر ۲ شب گذشته (جمعه) تیم ملی فوتبال پرتغال مقابل اسلواکی در مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۴ موفق به ثمر رساندن دو گل شد و باعث صعود زودهنگام این تیم به مرحله پایانی این رقابت‌ها شد، پس از این دیدار گفت: امیدوارم بتوانم در یورو ۲۰۲۴ تیم ملی پرتغال را همراهی کنم چون زمان زیادی تا آغاز این مسابقات باقی مانده است. امیدوارم در آن مقطع مشکل یا مصدومیتی نداشته باشم و بتوانم برای پرتغال بازی کنم. من در سن پایین پرتغال را برای ادامه دوران حرفه‌ای‌ام ترک کردم اما پرتغال همیشه خانه من خواهد بود و در هر ورزشگاهی که در پرتغال بازی کرده‌ام، هواداران همیشه از من حمایت کرده‌اند.

وی همچنین در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش اظهار داشت: به آینده فکر نمی‌کنم و تنها به کوتاه‌مدت فکر می‌کنم و همیشه سعی می‌کنم از حال لذت ببرم. من عاشق بازی برای تیم ملی پرتغال هستم. ما عالی بازی کردیم و جواز حضور در یورو ۲۰۲۴ را به دست آوردیم چون تیمی عالی و مربی عالی همچون روبرتو مارتینس داریم.

فوق‌ستاره ۳۸ ساله النصر که در این بازی دویستمین بازی‌ ملی‌اش را انجام داد، در این خصوص نیز اظهار داشت: مادرم به خصوص بابت ثبت دویستمین بازی ملی‌ام احساساتی شد. این عددی است که هرگز فکر نمی‌کردم به آن برسم. همین قدم‌های کوچک است که به من انگیزه می‌دهد تا بهتر شوم.

صحبت‌های جالب رونالدو درباره آینده ورزشی پسرش

رونالدو که با حضور در یورو ۲۰۲۴ می‌تواند چهاردهمین حضورش در تورنمنت‌های اصلی را تجربه کند که این رکوردی خاص به حساب می‌آید، خاطرنشان کرد: همان‌طور که همیشه گفته‌ام، من دنبال رکوردها نیستم، بلکه این رکوردها هستند که دنبال من هستند.

وی در پایان درباره آینده پسرش که با پیراهن اسپورتینگ لیسبون در این بازی حضور پیدا کرد و اینکه آیا در آینده جانشین او خواهد شد، گفت: بگذاریم او از زندگی‌اش لذت ببرد و در نهایت چیزی خواهد شد که خودش می‌خواهد.

 

انتهای پیام/۱۰۱

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.