کد خبر : 64492
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
-

صادرات انواع ماسک و دستگاه‌های تولید ماسک به سایر کشور‌ها

صادرات انواع ماسک و دستگاه‌های تولید ماسک به سایر کشور‌ها
توانمندی متخصصان داخلی کشورمان در شرایط بحران همواره گویای این موضوع بوده که هر جا خواستیم توانستیم.

به گزارش سورپرس، توانمندی متخصصان داخلی کشورمان در شرایط بحران همواره گویای این موضوع بوده که هر جا خواستیم توانستیم. تجربه چند دهه اخیر کشورمان هم موید این نکته است که هرگاه با مشکلی مواجه شده ایم؛ با همت جهادی مردم و مسئولان؛ توانستیم بر مشکلات و کمبودها فائق آئیم.

کمبودهای موجود در اقلام مورد نیاز برای مبارزه با کرونا در یک سال اخیر که به دنبال شیوع یکباره کرونا خود را نشان داد؛ موجب شد که همگی عزم خود را جزم کرده و با تولید شبانه روزی محصولات مورد نیاز نه تنها پاسخگوی نیازهای داخلی بودند بلکه شرایط خودکفایی را برای کشور نیز فراهم کردند به گونه ای که هم اکنون بسیاری از اقلام مورد نیاز مبارزه با کرونا از کشور ما به سایر کشورها صادر و در این زمینه ها به خودکفایی لازم رسیده ایم.

در این میان تلاش شرکت های دانش بنیان در رسیدن کشور به خودکفایی قابل توجه است تا جایی که امروز شاهد صادرات انواع ماسک و دستگاه های تولیدکننده آن هستیم.

با گذشت نزدیک به یک سال حالا دیگر در زمینه تولید و تامین ماسک مشکلی در کشور وجود ندارد و ماسک با قیمت بسیار پایین در دسترس مردم قرار می‌گیرد. آنگونه که شانه ساز رئیس سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت می گوید: ما در تولید ماسک به ظرفیت بالایی رسیده ایم و اکنون بیش از ۱۰۰ میلیون ماسک ذخیره داریم و با توجه به ظرفیتی که ایجاد شده است و آیین‌نامه‌ای که داریم ظرفیت صادرات ماسک فراهم شده است.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.