کد خبر : 44186
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱:۲۵
-

شکست سنگین آرسنال در خانه مقابل استون ویلا/ تساوی سیتی و لیورپول

شکست سنگین آرسنال در خانه مقابل استون ویلا/ تساوی سیتی و لیورپول
تیم فوتبال آرسنال در دیدار خانگی مقابل استون‌ویلا با شکست سنگین سه بر صفر مواجه شد.

به گزارش سورپرس؛ یکشنبه شب در آخرین دیدار هفته هشتم لیگ برتر باشگاه‌های انگلیس، آرسنال در ورزشگاه امارات به مصاف استون‌ویلا رفت و در نهایت با شکست دور از انتظار سه بر صفر مواجه شد تا خیلی زود روزهای خوب را فراوش کند.

استون ویلا در جریان این دیدار عملکرد بسیار خوبی داشت و با در اختیار گرفتن میانه میدان، توپچی‌های لندن را وادار به عقب‌نشینی کرد.

در دقیقه ۲۵ «باکایو ساکا» مدافع آرسنال به اشتباه دروازه تیم خودی را گشود و سپس نوبت به «اولی واتکینز» رسید تا در دقایق ۷۲ و ۷۵ گلزنی کند.

استون‌ویلا که فصلی فراتر از انتظار را سپری می‌کند با برتری در این دیدار به امتیاز ۱۶ رسید و به رتبه ششم جدول صعود کرد و شاگردن «مایکل آرتتا» در تیم آرسنال نیز هچنان ۱۲ امتیازی باقی ماندند.

شکست سنگین آرسنال در خانه

هم اکنون، لسترسیتی با ۱۸ امتیاز صدرنشین لیگ برتر جزیره است و تیم‌های تاتنهام و لیورپول با ۱۷ امتیاز و برحسب تفاضل گل در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.

به گزارش سورپرس؛ از هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، منچستر سیتی در اتحاد میزبان لیورپول بود و این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

محمد صلاح در دقیقه ۱۳ از روی نقطه پنالتی گل اول بازی را برای لیورپول زد اما در ادامه گابریل ژسوس در دقیقه ۳۱ بازی را مساوی کرد.

کوین دبروین در اواخر نیمه اول و در دقیقه ۴۲ این فرصت را داشت تا از روی نقطه پنالتی گل دوم سیتیزن‌ها را به ثمر برساند که ضربه او در دقیقه ۴۲ به بیرون رفت تا مصاف گواردیولا و کلوپ بدون برنده به پایان برسد.

لیورپول با این تساوی ۱۷ امتیازی شد و صدرجدول را از دست داد و در رده سوم قرار گرفت.

منچستر سیتی هم ۱۲ امتیازی شد و در مکان یازدهم قرار دارد.

انتهای پیام/ ۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.