کد خبر : 141326
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱
-

قالیباف:

شهید سلیمانی هیچ‌گاه به‌سمت دوقطبی‌سازی حرکت نکرد

شهید سلیمانی هیچ‌گاه به‌سمت دوقطبی‌سازی حرکت نکرد
رییس مجلس گفت: یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد شهید سلیمانی، که در کمتر کسی از شخصیت‌های این سطح می‌توانیم ببینیم، این بود که او هیچگاه در اقداماتش به سمت دو قطبی‌سازی حرکت نکرد.

به گزارش سورپرس، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم سالگرد شهادت شهید سلیمانی در بهشت زهرای تهران گفت: یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد شهید سلیمانی، که در کمتر کسی از شخصیت‌های این سطح می‌توانیم ببینیم، این بود که او هیچگاه در اقداماتش به سمت دو قطبی‌سازی و دوگانه‌سازی نه در سطح ملی حرکت کرد، و نه در سطح منطقه‌ای و جهانی.

وی افزود: حاج قاسم نماد واقعی انسجام و اصالت فرهنگی بود. در عین آنکه چهره‌ای کاملاً دینی داشت، مهم‌ترین چهرۀ ملی نیز بود. این دو مفهوم را هیچ‌گاه در مقابل یکدیگر قرار نداد.

رییس مجلس گفت: شهید سلیمانی در همه ابعاد به ما در عمل درس داده است. او بیش از چهل سال متوالی و بدون یک روز وقفه دست از مجاهدت خالصانه برنداشت. با خون دل خوردن و مظلومیت، ولی با اقتدار و قدرت، مسیر را طی کرد. حاج قاسم عزیز ما به ما تدبیر و اخلاص آموخت.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب اسلامی فرمودند که دشمن از شهید سلیمانی بیشتر از سردار سلیمانی می‌ترسد. شهید سلیمانی آثاری برای امت اسلامی و آزادگان جهان باقی گذاشته است که تا ابد پابرجاست. حاج قاسم به دشمنان می‌گفت «با زن و بچه‌ها چه کار دارید؟ با من بجنگید». دشمن وقتی به استیصال می‌رسد، دست به این جنایت‌ها و ترورها می‌زند.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.