کد خبر : 115926
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
-

شناسنامه های قدیمی، دچار اشکالات زیادی است

شناسنامه های قدیمی، دچار اشکالات زیادی است
رییس سازمان ثبت احوال گفت: افرادی که شناسنامه قدیمی دارند با مراجعه به دفاتر پیشخوان سراسر کشور و درخواست تقاضای خود می توانند، شناسنامه جدید دریافت کنند.

به گزارش گروه فرهنگی سورپرس به نقل از شبکه رادیویی ایران، «هاشم کارگر» معاون وزیر کشور و رییس سازمان ثبت احوال، از اجباری شدن تعویض شناسنامه های قدیمی خبر داد و گفت: هر چند سازمان ثبت احوال برای تعویض عکس های شناسنامه فرصت و زمان محدودی را مشخص نکرده است اما به دلیل برخی اشکالات موجود در شناسنامه های قدیمی یا دست نویس، تعویض شناسنامه های قدیمی اجباری شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه افرادی که شناسنامه قدیمی دارند در اولین فرصت حتما برای تعویض و دریافت شناسنامه خود اقدام کنند، گفت: افراد با مراجعه به دفاتر پیشخوان سراسر کشور و درخواست تقاضای خود می توانند اقدام به انجام این کار کنند.

 

شناسنامه های قدیمی را هر چه سریع تر تعویض کنید
رییس سازمان ثبت احوال خاطر نشان کرد: به محض انجام مراحل کار در سازمان ثبت احوال، شناسنامه جدید از طریق شرکت پست برای افراد ارسال خواهد شد.

برنامه «سلام صبح بخیر» شنبه تا پنج شنبه هر هفته ساعت ۶:۱۵ به تهیه کنندگی «زهرا قائدی» و «حسین معصومی» از رادیو ایران پخش می شود.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.