کد خبر : 142197
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸
-

طی دو هفته گذشته انجام شد؛

شناسایی و پلمب ۲۵ گاراژ ضایعاتی غیرمجاز در منطقه ۱۵

شناسایی و پلمب ۲۵ گاراژ ضایعاتی غیرمجاز در منطقه ۱۵
شهردار منطقه ۱۵ گفت: با همکاری نهادها و دستگاه‌های ذیربط ۲۵ واحد غیرمجاز جمع‌آوری و تفکیک پسماند خشک در سطح نواحی منطقه ۱۵ شناسایی و پلمب شد.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه با اشاره به اینکه فعالیت واحدهای غیرمجاز جمع آوری ضایعات و پسماند علاوه بر مخدوش کردن چهره شهر و ایجاد نازیبایی، از نظر بهداشتی نیز مشکلات زیست محیطی بی شماری را  ایجاد می‌کند، گفت: همچنین این واحدها اکثراً کودکان کار و اتباع غیرمجاز را بکارگیری می کنند که از جهات مختلف با قوانین مغایرت دارد.

وی افزود: به همین سبب ۲۵ واحد ضایعاتی غیر مجاز خرید، فروش پسماند خشک و نیز ۳ خودرو غیرمجاز جمع‌آوری پسماند در چند مرحله طی دو هفته گذشته در سطح نواحی یک، دو، چهار و ۶ پس از شناسایی و تحویل اخطاریه کتبی به واحدهای مذکور با اخذ حکم دادستانی پلمب شد.

شهردار منطقه گفت: در این طرح ۸ واحد در خیابان خاوران، ۶ واحد در محله هاشم آباد، ۲ واحد در خیابان شهید ناصری، ۴ واحد در خیابان شهید رضایی، یک واحد در محله مشیریه، یک واحد در مسگرآباد و …  در این طرح پلمب شد.

شناسایی و پلمب ۲۵ گاراژ ضایعاتی غیرمجاز در منطقه ۱۵

شیری اضافه کرد: بسته شدن مراکز غیر مجاز در سطح منطقه با توجه به تهدیدات زیست محیطی و بهداشتی عمومی همراه با اخذ مجوز های لازم در راستای تحقق شعار «تهران شهر تلاش و سر زندگی» و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان جنوب شرق تهران انجام می شود.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.