کد خبر : 142678
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰
-

شمار شهیدان غزه از ۲۸ هزار نفر فراتر رفت

شمار شهیدان غزه از ۲۸ هزار نفر فراتر رفت
وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که در نتیجه حمله‌های رژیم صهیونیستی به این باریکه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون ۲۸ هزار و ۶۴ نفر در غزه به شهادت رسیده‌اند.

به گزارش سورپرس به نقل از شهاب نیوز، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه طی گزارشی جدیدترین آمار شهیدان و زخمی‌های حمله‌های رژیم صهیونیستی به این باریکه را از آغاز این حمله‌ها در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون اعلام کرد.

بر اساس این گزارش شمار شهیدان حمله‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون به ۲۸ هزار و ۶۴ نفر و شمار زخمی‌های این حمله‌ها به ۶۷ هزار و ۶۱۱ نفر افزایش یافته است.

همچنین بر اساس اعلام این نهاد پزشکی فلسطینی، اشغالگران صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶ جنایت و کشتار را علیه خانواده‌های فلسطینی در نوار غزه مرتکب شده‌اند که در نتیجه آن ۱۱۷ نفر شهید و ۱۵۲ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

شمار شهیدان غزه از ۲۸ هزار نفر فراتر رفت

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که همچنان پیکر شماری از قربانیان حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه زیر آوار و در خیابان‌ها قرار دارد و اشغالگران مانع از دستیابی نیروهای اورژانس و نیروهای سازمان پدافند غیرعامل غزه به این پیکرها می‌شوند.

انتهای پیام/۱۰۱
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.