کد خبر : 140258
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶
-

شرکت ۱۵۶ هزار نفر در روز اول ثبت‌نام کنکور ۱۴۰۳

شرکت ۱۵۶ هزار نفر در روز اول ثبت‌نام کنکور ۱۴۰۳
مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش از ثبت نام بیش از ۱۵۶ هزار نفر در نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ و آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان خبر داد.

به گزارش سورپرس؛ دکتر علیرضا کریمیان گفت: تاکنون بیش از ۱۵۶ هزار داوطلب برای نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ و آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان ثبت‌نام کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: داوطلبان ثبت نام را به روزهای آخر موکول نکنند.

آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ برای پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌نور، مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و غیردولتی، رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه‌ فرهنگیان برگزار می‌شود.

نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ و نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای ۷ و ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار می‌شوند.

متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ می‌توانند در بازه زمانی ۵ تا ۱۱ آذر ۱۴۰۲ با ورود به سامانه https://my.sanjesh.org/login برای ثبت نام اقدام کنند.

دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ و آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه فرهنگیان در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

انتهای پیام/ ۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.