کد خبر : 140931
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱
-

شرایط در جایگاه‌های سوخت تحت کنترل است/ مردم اصلا نگران نباشند

شرایط در جایگاه‌های سوخت تحت کنترل است/ مردم اصلا نگران نباشند
نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در واکنش به اختلال در شبکه توزیع سوخت، گفت: شرایط کاملاً تحت رصد، مدیریت و کنترل است.

به گزارش سورپرس؛ «ابراهیم عزیزی» نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره بروز اختلال در شبکه توزیع سوخت اظهار کرد: همان‌طور که برخی از دستگاه‌های مرتبط با موضوع اعلام کردند، خبرها حاکی از اختلال نرم‌افزاری در سامانه هوشمند در برخی جایگاه‌های سوخت است.

وی با تاکید بر اینکه شرایط کاملاً تحت رصد، مدیریت و کنترل است افزود: مجموعه پدافند، تدابیر لازم را برای جلوگیری و کنترل این نوع حوادث پیش‌بینی کرده است و جای هیچ‌گونه نگرانی نیست.

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس بیان کرد: مابقی دستگاه‌های مرتبط با موضوع هم از همان ابتدا که اختلالاتی در جایگاه‌های سوخت ایجاد شده بود، در تلاش بودند تا شرایط در جایگاه‌های سوخت کشور عادی شود و جای هیچ‌گونه دغدغه‌ای برای عرضه و توزیع فراورده‌های سوخت در جایگاه‌ها وجود ندارد.

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: البته این موضوع مسبوق به سابقه است و قبلاً هم به خوبی شرایط کنترل شده و این بار هم همین‌گونه خواهد بود؛ در دقایق و ساعات اولیه، شاهد ازدحام‌هایی در برخی جایگاه‌های سوخت کشور بودیم اما مسلم آن است که کاملاً این موضوع تحت مدیریت و کنترل است.

عزیزی افزود: مجموعه دستگاه‌های مرتبط و پدافند غیر عامل تلاش می‌کنند که هیچ‌گونه خللی در تأمین نیازهای سوختی مردم وارد نشود؛ من از مسئولان ذی‌ربط در حوزه انتخابیه خود یعنی استان فارس گزارش گرفتم و اعلام کردند در برخی از جایگاه‌ها فقط در ساعات اولیه شاهد ازدحام بودیم، اما مشکل به فوریت برطرف شده است.

وی اظهار کرد: مردم بدانند که اگر آرامش خود را حفظ کنند و حتی‌الامکان تا کنترل کامل شرایط به جایگاه‌های سوخت مراجعه نکنند، کمک بزرگی به مسئولان است؛ حتماً مسئولان هم تلاش می‌کنند که مردم هیچ‌گونه دغدغه‌ای برای تأمین سوخت نداشته باشند.

انتهای پیام/ ۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 4 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.