کد خبر : 97905
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱:۳۸
-

توقف شاگردان ژاوی در دربی کاتالان

توقف شاگردان ژاوی در دربی کاتالان
تیم فوتبال بارسلونا در هفته بیست‌وچهارم لالیگا در داربی کاتالان متوقف شد.

به گزارش سورپرس، بارسلونا و اسپانیول بامداد دوشنبه در چارچوب هفته بیست و چهارم لالیگا به مصاف هم رفتند که شاگردان ژاوی به سختی به تساوی ۲ – ۲ رسیدند.

بارسلونا در این دیدار خیلی زود در دقیقه دو توسط پدری به گل رسید اما در حالی که خودش را برای پیروزی یک‌نیمه‌ای آماده می‌کرد، شوت فنی و زیبای سرجی داردر بازی را در دقیقه ۴۰ به تساوی کشاند.

در نیمه دوم بارسلونا باز هم به گل رسید اما درست قبل از رسیدن توپ به گاوی، فرانکی‌ دی‌یانگ که در موقعیت آفساید صاحب توپ شده بود و به همین دلیل گل مردود اعلام شد.

 

اسپانیول اما بر خلاف جریان بازی در دقیقه ۶۴ به گل دوم رسید. سرجی داردر، زننده گل نخست اسپانیول این‌بار در نقش سازنده ظاهر شد و با پاسی بلند و زیبا، رائول دی‌توماس را در موقعیت تک به تک صاحب توپ کرد و این بازیکن هم با خونسردی دروازه ترشتگن را باز کرد. در این گل اشتباه عجیب و فاحش گارسیا، مدافع بارسا در یارگیری، مهم‌ترین دلیل گل خوردن شاگردان ژاوی بود.

بارسلونا در ادامه بازی تمرکزش را از دست داد و نمی‌توانست حملات خوبی به روی دروازه اسپانیول طرح‌ریزی کند اما ۶ دقیقه وقت تلف شده، امید آن‌ها را زنده نگه داشته بود. با این حال درست در همین دقایق، درگیری بچگانه پیکه با نیکو ریبادو منجر به اخراج مدافع بارسا شد. البته در این صحنه ریبادو هم از زمین بازی اخراج شد.

در حالی که دیگر بارسایی‌ها امیدی به کسب امتیاز از داربی کاتالان نداشتند، لوک دی‌یانگ، مهاجم بلندقامت بارسا روی ارسال دقیق ترائوره، ضربه سر بسیار زیبایی زد و دروازه اسپانیول را در آخرین دقیقه بازی باز کرد تا این دیدار با تساوی به پایان برسد. گل‌زنی لوک دی‌یانگ در حالی رقم خورد که ژاوی به هیچ عنوان اعتقادی به این بازیکن ندارد اما این مهاجم هلندی در معدود دفعاتی که برای بارسا به میدان رفته، گل‌های حساسی برای تیمش به ثمر رسانده است.

 

با این نتیجه بارسلونا ۳۹ امتیازی شد و جای اتلتیکو مادرید را در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی گرفت. اسپانیول هم با ۲۸ امتیاز در رده سیزدهم قرار گرفت.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.